Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2007-02-24 15:31:42 Jeśli jest ktoś w pobliżu proszę o pomoc. Nie mogę ruszyć bez pilota. Stoję i czekam.
Mój nr 602-668-037 A teraz na spokojnie mogę wyjaśnić jeszcze raz o co mi chodzi. Zepsuł mi się na amen jedyny pilot. Otwarcie z kluczyka nie wyłącza fabrycznego immobilajzera. Samochód stoi w Warszawie na Bródnie. Jeśli jest ktoś na Bródnie i mógłby mi pożyczyć pilota do odblokowania zabezpieczenia to będę bardzo wdzięczny. Zależy mi na tym żeby było to dziś lub jutro rano. A jak ktoś chciałby się przejechać z dalszej części Warszawy to oczywiście zapłacę za paliwo. [ wiadomość edytowana przez: ckk dnia 2007-02-24 16:57:14 ] [ wiadomość edytowana przez: ckk dnia 2007-02-24 17:13:30 ] |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2007-02-24 18:22:23 W wolnej chwili odszukałem wszystkie posty na temat pilotów i immobilajzera. W zasadzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi czy się da wyłączyć immobilajzer bez pilota. Ja próbowałem odłączyć akumulator na 15 min i nic. Czy jest sens odłączać go na dłużej???
Przy okazji dziękuję koledze z omegi C za zaoferowaną pomoc. Niestety z C nie pasuje. Czekam dalej. Jeśli ma ktoś inne pomysły, to bardzo proszę. |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2007-02-24 18:25:17 klik - może to pomoże... |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2007-02-24 18:34:10 No tak.... grzebać na mrozie i wkładać zwory.... wolałbym pilota |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2007-02-24 18:39:05 Są jeszcze jakieś mity żeby czekać na coś pół godziny. Zna ktoś szczegóły? |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2007-02-25 15:42:56 Sytuacja okazała się nie taka prosta. Mam innego pilota. Nie da się go jednak zaprogramować, lub mi nie wychodzi (sposoby z postów przerobione)
Czekam na podpowiedzi co dalej. W poniedziałek spróbuję zdjąc schowek, dziś nie miałem klucza. Proszę ewentualnie o rozświetlenie rysunku nadesłanego przez Zorka. Co z czym konkretnie zewrzeć. Serdecznie dziękuję za pilota koledze z forum. |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-02-25 15:52:29 zewrzyj piny w kostce po odłączonym sterowniku immo:
1-21 3-30 4-31 to wszystko |
Scooby Omega caravan 2.5V6 Warszawa | 2007-02-26 08:25:45 Jaki masz pilot? Podczerwień czy radio? w 95 była zmiana. |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2007-02-26 10:18:05 Mam podczerwień. Mam też dobrego pilota, którego przywiózł mi kolega klubowicz, ale nie daje się zaprogramować.
Jeszcze pytanie. Zeby zdjąc schowek trzeba odkręcić trzy śruby na górze i dwa wkręty z boku??? Nie da się od dołu nie zdejmować schowka? |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-02-26 13:00:10 Możliwe że się da od dołu, ale musiałbyś się położyć na dywaniku, zdjąć taką osłone kanałów powietrza i wsadzić głowe pod schowek
Ogólnie ta kaseta jest dokładnie za schowkiem, jest na dosyć długich kablach. Zobacz też: Wymiana mechanizmu zamka w schowku pasażera by URG oraz: odkręcanie boczków konsoli by JOHNYBIG powodzenia P.S. Jeszczeto: Wymiana silnika dmuchawy Omega B by STAHU [ wiadomość edytowana przez: ilku dnia 2007-02-26 13:02:22 ] |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2007-02-26 20:05:35 Dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Kończę temat. Po wypięciu centralki, wszystko działa na zworach tak jak opisano w postach niżej.
Wydaje mi się, że z programowaniem innego pilota nie jest tak łatwo i porady w postach typu "...trzeba trzymać przycisk 2 minuty lub dłużej, bo kody próbują się odnaleźć...", są wyssane z palca. Pozdrawiam ckk |
Beny_2_5_TDS Opel OMEGA B Kielce | 2007-02-28 14:55:08
No jasne... tak, to było pisane specjalnie, żeby ktoś to znalazł i się wnerwiał jak mu walnie centalka . Są sposoby i przypuszczalne metody jako wskazówki. Jedne zadziałają, a w drugim przypadku nie. Tak się składa, ze u mnie, ta metoda zadziałała, po poprawieniu lutów, dla zapasowego kluczyka... który jest potrzebny jak druga nerka. |
bemben5 DEADSOUL OPEL OMEGA B stara kiszewa (koscierzyna) | 2009-05-24 13:23:58 witam, w piatek auta nie dalo sie zamknac z pilota na podczerwien, zostal zamkniety na kluczyk, po powrocie nie dalo sie odpalic (swiecil sie ten caly przycisk z "uciekajacym ludkiem").samochod zostal w Gdyni przez 1noc a ja do netu i szukam rozwiazania, wiec wyrzucilem ta centralke i zwarlem te piny (zadne programowanie kluczyka, wymienianie bat. nie pomoglo) i autko odpalilo, wiec i jest juz w domu.
mam takie pytanie: 1.czy teraz jak kupie sama centralke to wszystko wroci do normy, 2.czy musze kupic taka od razu z pilotem (bo nowa nie bedzie wspolpracowala z moim kluczykiem)), 3.czy olac to i zamontowac nowe sterowanie centralnym z lepszymi pilotami niz te "podczerwone" w kluczyku- calego alarmu to juz sie chyba nie oplaca montowac 4.czy moge jezdzic z tymi wszystkimi zworkami bez zadnych negatywnych konsekwecncji(szczegolnie chodzi o zworke na PINach 4- 31 bo do tej pory zwieralem to tylko na czas odpalenia i wtedy ja wyciagalem... |
MarcinCD Opel Omega B CD 2.5i Toruń | 2011-05-04 08:31:29 Witam! Ja mam pytanko bo mam omege 95r i jest taka czarna kulka na podsufitówce wiec przypuszczam ze jest pilot na podczerwień. Pilota obecnie nie dostalem wiec chce kupic drugi i to uruchomic - gdzie mozna kupic sensownie takiego pilota i jak go zaprogramowac?
Wiem ze mozna zalozyc nowy sterownik wraz z pilotami ale wole fabryczne rozwiazania..... |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2011-05-04 10:21:58 Fabryczne rozwiązanie (podczerwień) to kupa. Szybciej i taniej będzie założyć zestaw radiowy. Funkcje zostaną te same (ryglowanie, domykanie).
|