Zablokowana maska silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam klubowiczów

kolejny raz zablokowała mi się maska silnika, moze ktos z was spotkal sie z tym problemem
jak mam awaryjnie otworzyc maske?
pozdrawiam i licze na wasza pomoc
  
 
Ale konkretnie co: zaciął się zamek czy może urwała się linka?
Andrzej
  
 
linka (a w zasadzie drut) jest cala, predzej typowalbym zamek
  
 
No to pech, nie mam pojęcie. Jak mi się urwała linka to nacisnąłem zamek kawałkiem zagiętego płaskownika przez wloty powietrza bo dojścia to za bardzo tam nie ma.
Andrzej
  
 
Moze ci zamek zamarzl mi kiedys zamarzl.Wes to strykawki nalej odmrazacza lub WD40 powinno puscic tylko nie szarp na sile bo linke zerwiesz
Pozdro
  
 
... tak ostatnio też się z tym mordowałem...
postaram się to szczegułowo opisać moją metodę otwierania...
kładziesz się na maskę dobrze by było jakby ktoś ci świecił latarką w kratkę od strony pasażera a ty w drugą kratkę wścibias drucik z oczkiem i lusterko żeby zlokalozować czpień do którego jest przymocowana linka (jest po stronie komory silnika) jak zachaczysz to wystarczy pociągnąć i otwarte... ...
teraz trochu o przyczynach: moja wcale się nie zerwała tylko zdjąłem ją z jednego z uchwytów i to wystarczyło.... cała osłona była spękana i nie blokowała w zmienionej pozycji ...linkę wymieniłem na trochu przydługą chyba od poldka skracając ją trochu ale jest o niebo lepiej bo nowa linka zamiast plastikowej osłony ma stalowu splot w koszulce jeśli zadbam i smarowanie to powinna posłużyc dłużej niż oryginalna...
życzę powodzonka w nowej roli .... włamywacza
  
 
Ja mam problem z dźwignią zaczepu zabezpieczającego. Maska odskakuje normalnie ale zaczep nie działa. Zostawiłam radio na noc i padł akumulator. Nie mam pojęcia co mam zrobić. POMOCY!!! Załamana blondynka
  
 
Cytat:
Zostawiłam radio na noc i padł akumulator.


Nie chwytam - co ma piernik do wiatraka?
Jeśli chodzi o zaczep to za jego ruch powrotny (zamknięcie) odpowiada sprężyna, więc:
1. sprawdź czy jest na miejscu i czy zaczepiona na obu końcach,
2. jeśli pkt 1 na tak to sprawdź palcami czy zaczep daje się wepchnąć w pozycję zamkniętą (tak jak ściąga go normalnie sprężyna) - jeśli ciężko idzie, należy przesmarować oś tego zaczepu.