Bak paliwa wewnątrz auta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie pany i nie pany :]

Mam questa tego typu iż chciałbym przenieść bak do środka auta. Wiadomo że nie założę do środka tego co wyjmę spod spodu więc planuję budowę takiego oto zbiorniczka. Powiedzcie mi jakie są wymogi dla takiego baku, na co zwrócić uwagę i co tam trzeba zamontować o czym mógłbym nie wiedzieć. Chodzi mi po głowie zbiornik około 20 litrów, bryła o wymiarach 30x30x25cm z blachy alu o grubości właśnie- 2 czy 3mm czy więcej?. Wiadomo, zatopiony tam pływak, wyprowadzenie na prawdopodobnie zewnętrzną pompę paliwa gdyż będzie to gaźnikowiec docelowo, powrót paliwa, wlew, odpowietrzenie- na jakiej zasadzie i jak zrobione?... Wypełnienie baku gąbką czy niekoniecznie? O czymś zapomniałem? Wolałbym się nie zdziwić że coś jest nie tak jak powinno. Z góry dzięki za odpowiedzi i rady
  
 
chcesz tym jeździć w kjs ?
  
 
ano
  
 
to se łodpuść kombinacje z bakiem
  
 
ale mój fabryczny jest dziurawy
  
 
nieważne, BK i tak przejdzie ;P
  
 
w odróżnieniu od hołmmejdowej wydumki
  
 
taaa... a do malucha to chcesz ?
  
 
Nie pojmuję, chcesz dumaći spawać jakiś bak tylko dlatego że fabryczny cieknie? To jest maluch, wywal, kup za stówę nowy i już...
  
 
nie maluch, honda civic Wymiana wiąże się ze zmianą pompy mechanicznej na elektryczną do której mój bak nie jest przystosowany, poza tym tak jak pisalem cieknie i przy okazji zupełnie chciałem coś takiego skombinować. Ale skoro nie jest to dopuszczalna modyfikacja to przystanę na wymianie baku na taki, który posiada elektryczną już pompę.