[Ogólone] Dziwna praca silnika - rano.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po zapaleniu autka rano silnik1.4i CVH pracuje jakby niepalił na wszystkie cylindry bardziej to wygląda jakby zalewał się paliwem ciężko to wytłumaczyć na piśmie. Autko pali na dotyk jest zasilane tylko benzyną po przejechaniu około 1km jest idealnie chodzi jak zegarek równo spalanie w normie moc w normie żadnych ubytków oleju i wody świece nowe NGK Vline, kable WN nie świecą w nocy(nie wymieniałem). Gdyby lał wtrysk to chyba cały czas bym miał dziwną krótkotrwałą nierówną pracę a nie rano i to nie zawsze raz na jakiś czas. Paliwa nie czuć. CZY MA KTOŚ POMYSŁ CO TO MOŻE BYĆ A MOŻE KTOŚ TAK MIAŁ?


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2012-06-02 19:47:49 ]
  
 
Moze cos od ssania. Objawy moglyby na to wskazywac, silnik sie dlawi bo dostaje zbyt bogata mieszanke. to tylko przypuszczenie
  
 
a może przewody?, rano jest wilgotno a one tego nie lubią
  
 
Czy efekt jest taki że po odpaleniu silnik szarpie, próbuje się udusić, po czym wchodzi na obroty i tak do czasu puki się nie rozgrzeje? czy prawidłowo rozumuje?
  
 
hej!
moj tez tak ma ale prze pierwszych pare chwil. tez przewodow nie wymialem, swieczek tez. tez mam 1,4 cvh tylko ze gazniczek a objawy identyczne. wystarczy ze dam mu ze 2 razy gazu na 3tys obrotow i chodzi normalnie. garazuje pod chmurka wiec moze to byc to ale z essiem jak ktos napisal jak z kobieta
  
 
darekbin a jesteś w stanie stwierdzić czz chodzi na ssaniu rano? bo jak nie masz to może to być czujnik temperatury który odpowiada za ssanie?
  
 
Silnik ma moc nie dławi się i nie dusi tylko ma przez chwilę tak jakby nie palił idealnie. Podejrzewam jednak kable WN ponieważ zjawisko występuje rano.
  
 
Mam podobny problem. Silnik 1.6 16V. Zawsze jak ostygnie. To dziwnie pracuje. Jakby na 3 cylindrach. Świece wymienione, kable Wn też. I rankiem odpala normalnie tylko pracuje nie tak jak trzeba, czasami zgaśnie. Jak przejadę się dosłownie 30 sekund. Silnik już normalnie pracuje.
  
 
cewka i Edis, ale bym sprawdził błędy kompa i zrobił reset.
Nie bierze Ci oleju? Masz elpidzi?
Mój brat ma to samo w 1,8 16V i też cuda już robił.
Są 3 kroki:
1.Elektryka: Sprawdzasz kody błędów, parametry czujników, pgólnie elektryka (zwłaszcza wtryskiwacze i koniecznie cewka). Cewkę można sprawdzić, jak dobrze pracuje - popryskać wodą, choć nie zawsze to się sprawdzi.
2.Paliwo - drożność wtryskiwaczy
4.Powietrze - czy nie ma lewego powietrza, jak z przepływomierzem?
  
 
Cytat:
2004-12-08 12:33:10, Darek pisze:
Autko pali na dotyk jest zasilane tylko benzyną [ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2012-06-02 19:47:49 ]

  
 
Cytat:
2012-06-02 22:50:02, MaxiKing pisze:



To dwa różne auta, że nie wspomnę o 8-mio letniej przerwie pomiędzy postami...

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2012-06-02 23:42:04 ]
  
 
Olol. Ale odkop Zwracam honor