Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
konus19 Sympatyk FEFK Mondeo Kraków | 2012-11-07 21:20:47 Po przekładce z 1.6 mk7 na 1.8 RQB mk5 obrotomierz na biegu jałowym pokazuje jakieś 300-400 obrotów natomiast odcięcie zapłonu przy 3500. Kupiłem obrotek z 1.8 ale nic się nie zmieniło. W czym tkwi problem? |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-11-07 22:56:03 Krecha ma ten sam problem, ale też go nie rozwiązał.
Może problem tkwi w "brakującym" oporniku w zegarach ? wiesiu666 mi coś wspominał kiedyś o tym. Tobie ewidentnia 2x zaniża obroty. Może to różnica generacji w essim. MAsz silnik z jakimiś gratami z mk5 a śmiga to w mk7. |
Marcin91 Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Ostrów Wielkopolski | 2012-11-08 00:25:17 Miałem kiedyś rometa ogara, właściwie to mam nadal i założyłem mu obrotomierz od dużego fiata taki kwadratowy, ale pokazywał 2 razy większe obroty z racji tego że duży fiat to 4suw a ogar 2suw. Ale żeby działał poprawnie wyczytałem w internecie żeby zmienić pojemność kondensatora w obrotku na 2 x większą i o dziwo pomogło. Wiem że porównanie jest mocno odbiegłe ale może w tym tkwi szkopół, w elektronice obrotomierza, może wystarczy zmienić jakiś kondensator na 2x większy lub mniejszy i będzie hulać |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-11-08 06:32:24 dokładnie.
konus19, wrzuć zegary z mk5 i się przekonasz. Tylko na próbę podepnij. Domniemam, że wiązkę silnika też masz z mk5. |