Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ptk86 RAV4 3D/RAV4 5D Łódź | 2010-12-20 00:21:41 Znasz kogoś kogo mógłbyś polecić w Łodzi lub okolicach? Do Ciebie teraz nie mam czasu podskoczyć |
ptk86 RAV4 3D/RAV4 5D Łódź | 2010-12-20 12:00:16 Te spadki mocy powyżej 3 tys pojawiły sie po wymianie pompy. Pompe wymieniałem bo stara padła. Wymieniłem na używkę.
Już mam po woli dosyć tego d4d. Trzeba było brać benzynę. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-12-20 12:17:34
To dziwne ,bo pompy raczej nie padaja tylko zaworki scv. AAA w benzynie to zas sondy i katalizator bys wymienial... Trzeba zapiac tester i sprawdzic co sie dzieje podczas tych spadkow mocy. Mozliwe ze teraz masz dobre cisnienie paliwa i dlatego turbina przeladowuje ,bo przedtem szla na pol gwizdka i ja zlapalo na sadzy.Przedewszystkim trzeba sprawdzic na 3 biegu podczas przyspieszania jak przyrastaja cisnienia na turbinie i listwie paliwowej,to widac wtedy co jest powodem. |
ptk86 RAV4 3D/RAV4 5D Łódź | 2010-12-20 18:58:10 W starej pompie wymieniliśmy zaworki i mimo to nie działało. Po wymianie na drugą pompę zaskoczyło.
Ciśnienie na listwie jest dobre, sprawdzaliśmy i na jałowym i podczas jazdy. Niestety nie wywala żadnych błędów podczas tych spadków mocy. Sprawdzamy to KTS'em i może ten sprzęt nie jest wystarczająco kompatybilny z Toyota? Przeładowania turbiny też nie stwierdziliśmy, wręcz przeciwnie, daje troche za małe ciśnienie. Sytuacja w jakiej padła pompa też była dosyć nietypowa. Auto odpalało normalnie, zjechałem z autostrady wyłączyłem silnik i już nie odpalił. Zaraz po wymienie pompy auto chodziło lepiej niż na starej, było mocniejsze i bez problemu osiągało 180km/h. Podczas ostatnich prób drogowych z podpiętym kompem auto straciło na tyle moc że nie mogło ruszyć z miejsca ale silnik nie gasł, wtedy wywaliło że jest złe ustawienie pedału gazu. Po ustawieniu auto chodziło super ale problem powrócił ponownie po jakiś 3 tyg. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-12-20 22:49:41
No to ile daje turbina podczas przyspieszania na 3 biegu od 2500-3000 obr? i przy ilu obrotach osiaga 200kpa na mapsensorze?? Jakie sa korekcje na wtryskach? Co sie dzieje z cisnieniem paliwa i w kolektorze ssacym podczas gdy sa te spadki mocy??Bo cos sie niewatpliwie dzieje ,tylko podejrzewam ze ten kto diagnozuje nie wie jak powinno byc, i w tym problem. |
ptk86 RAV4 3D/RAV4 5D Łódź | 2010-12-21 20:39:33 Niestety przed świętami już nie dam rady podłączyć kompa i sprawdzić. Jak uda mi się to zrobić to napisze. Na razie, wielkie dzięki za podjęcie tematu. |
b521 Toyota Avensis ,Coro ... Warszawa | 2010-12-23 07:05:42 Witam
Miałem podobne objawy ,ale moja corolla jeszcze miała kłopoty z odpalaniem przy dużym mrozie /-15/ problemem okazał się zawolony zawór EGR.Auto naprawiłem w W-wie na ul.Osiedle 2 tam jest taki spec service tylko Toyoty i Lexusy.Bardzo miła i rzeczowa obsługa .Po wizycie auto zupełnie innaczej ,, chodzi"czekam jeszcze na mrozy jak będzie z odpalaniem.Cena usługi bardzo rozsądna. Tu masz namiary na nich www.lexusclub.com.pl/ [ wiadomość edytowana przez: b521 dnia 2010-12-23 07:16:18 ] |
ptk86 RAV4 3D/RAV4 5D Łódź | 2011-01-04 22:04:02 Dzięki za info, postaram się coś jeszcze sam podziałać a jak nie to gdzieś będę ją musiał oddać. |
andrzej4670 Suwałki | 2013-11-19 13:09:46 mam rav 4 w benzynie i ten sam problem raz na jakiś czas przerywa silnik tak jak by niepracował na jednej świecy przeważnie na 3 -cim biegu i zdarza się to sporadycznie ale się zdarza co sprawdzić w takim wypadku? |
Alien_Obcy TOYOTA DRIVER Matrix XRS, Yaris Ve ... Wawa | 2013-11-27 21:40:36 andrzej4670 - zacznij od odczytu błędów, tylko zrób to na testerze IT2.
b521 - EGR nie był żródłem problemó z odpalaniem na zimno, tylko brakiem mocy na niskich obrotach: 1800 - 2600 rpm. Jak problem z odpalaniem powróci, to zadzwoń do mnie do Ci pomogę |
Przemyslaw6660 Toyota Rav 4 Tychy | 2015-01-28 14:11:15 Witam pierwszy raz na forum jestem i widzę że wszyscy mają talo problem jak ja
Mam następujący problem z Toyota Rav4 d4d 116 koni 2004 rok: auto podczas dynamicznego przyspieszania przerywa, tzn przerwie raz w zakresie obrotów 2-3 tys i jedzie dalej. Objaw ten nie występuje zawsze. Dodatkowo (również nie zawsze) występuje absolutny brak mocy powyżej 3 tys obrotów - auto prawie się nie wkręca wyżej. Problem ten się powtarza co jakiś czas. W rawie wymieniane filtry paliwa pomagało na chwilę, powietrza i oleju, czyszczone EGR wycięty kat, turbo było regenerowane pół roku temu i wszystko teraz wróciło jest jeszcze prawdopodobnie słabe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. pozdrawiam |