[RS2000] / [MKV] samoregulator - szybkie ważne pytanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na wstępie sorry, za taką nazwę, ale znowu mam problem (ku*wa mać z tym escortem). Muszę szybko dziś zamówić i wymienić samoregulator ten przy pedale sprzęgła i stąd moje pytanie - czy w RS2000 to jest to samo co, w każdym innym escorcie MKV? Z góry sorry, może to już gdzieś było, ale tylko tak pobieżnie szukałem. Więc dopóki się nie dowiem to proszę nie usuwać wątku. Koledzy pomóżcie, bo dziś muszę mieć koniecznie auto, a teraz żadnego biegu nie mogę wbić... Jeśli to docisk to dziada rozbujam i ze skarpy puszczę bo on więcej porozbierany stoi niż jeździ. Z góry dzięki i pozdro!
  
 
na 99% taki sam ale escort miał dwa rozwiązania z tymi samoregulatorami. Dużo nie kosztuje.


Jak coś to rezerwuje kompletne sprzęgło.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
ja bym sugerowal zamiane calego pedalu na ten z normalna regulacja, te samoregulatory gdzie tylko sie da upchniete to juz w escorcie mnie dobijaja, mialo byc bezobslugowe a tymczasem jedzie sie i zastanawia czy akurat samoregulaor nie postanowi sobie peknac, shit i nic wiecej.
  
 
W weekend mi poszedl prawdopodobnie samoregulator ;/ i mam pytanko jak to sie k... wymienia. Zagladalem tam dzis i podejscie jest tragiczne ;/
  
 
tak, podejście jest tragiczne. Są dwa rodzaje regulatorów.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
aha a jakie? no i jak przedewszystkim to wymienic??? ;/
  
 
nikomu sie nie popsulo tylko ja mam takiego pecha
  
 
wyciąga się dwie zawleczki na głównej ośce, sprężynkę chyba od pedału sprzęgła i powinno wyjść w bok 20 min w dobrej pozycji
  
 
wszystkim się popsuło. włazisz pod spód kierownicy
i po lewej(prawej) masz taką spinkę która blokuje wysunięcie trzpienia. Ogólnie gdzieś tam byłą fotorelacja.nie potrafię wytłumaczyć inaczej, najlepiej jak by ci ktoś pokazał zdjęcie całego mechanizmu z pedałami.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
aha bo gdzies cos ktos pisal o wyciaganiu calych pedalow ;/
  
 
odkrecasz lewa strone blachy ktora jest przytwierdzona bodajrze 2 srubami na klucz 13 do nadwozia,zdejmujesz zawleczke z lewej strony ośki pedałów,zdejmujesz odkręconą blache, wyciagasz pedla sprzegla, zmieniasz samoregulator i skladasz to w odwrotnej kolejności. Jak dobrze pojdzie to rzeczywiscie 20 minut pracy


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2013-02-13 09:00:05 ]
  
 
Cytat:
2013-02-12 23:47:53, Kleszczak pisze:
wszystkim się popsuło.



tfu tfu, tyle lat i ani razu
  
 
a ile ty jeździsz

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2013-02-16 05:36:29, Kleszczak pisze:
a ile ty jeździsz



Ja swoim zrobiłem ponad 100tys i też jest cały
  
 
psuje
u mnie też cisza spokój i działa to dalej
podejście jest z togo co pamiętam dobre