Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Falachiusz85 Kielce | 2013-02-12 12:15:31 Skrzynia od BMW to rzeczywiście fajny pomysł, a tak z innej beczki to jak będziecie w przyszłości wybierać płyn chłodniczy to polecałbym Borygo. |
Miki1991 Fiat 125p Lipnica Wielka | 2013-02-25 09:39:19 U mnie z przodu nie ma już słupków w pasie przednim bo montowałem chłodnicę od poldrovera i sie nie mieściła. Chłodniczka od wspomagania pójdzie gdzieś na bok, ale to szczegół. Bałem sie o turbo i alternator, że gdzieś na podłużnice wejdą, ale skoro piszesz że jest ok, to gitara.
Teraz odnośnie napędu. n9 połączone z volvo to dość stare częsi ale i tanie. Przy czym robione ponad miarę i myślę ze ten zestaw nawet koło trzysta kucy wytrzyma; tzreba tylko dobrze pospawać i połączyć. Tytuł strony wszystko fajnie opisane i to mnie przekonało. ten nadczłowiek wsadzał skrzynię do polda z 1.8 16v. Połączył to z dzwonem od skrzyni poldrovera i sprzęgłem 200mm. taka tarcza to max na ten dzwon.( mam u siebie w 1.4 takie coś). Ja już połączę to z dzwonem z rovera 2.0 turbo. Z tego co sie dopatrzyłem jest on przykręcany do skrzyni roverovej i po odkręceniu dzwona z n9 i rovera zamienię to bez większego problemu. ( wystarczy trochę porzeźbić ) W ten sposób myśle załatwić sprawę ze słabym sprzęgłem. Ogólnie przeniesienia mocy na napęd sie nie boję ale martwi mnie sprawa chłodnicy ( bo tam potrzebna jest dość duża) i jak długo wytrzymają podłużnice z tyłu. Myślałeś może jak to wzmocnić? |