TOYOTA Corolla 1.9D 2001r.Czujnik położenia wałka impulsator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam TOYOTĘ Corollę 1.9D z 2001r. Silnik Peugeot-Citroen.Zapala mi się kontrolka układu elektrycznego silnika, traci moc, bardzo głośno pracuje silnik. Po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika na krótką chwilę i po ponownym uruchomieniu silnika jest wszystko O.K. Sytuacje takie mają miejsce bez względu na temperaturę silnika lub porę roku, obciążenie czy też inne czynniki. We wrześniu zeszłego roku w serwisie BOSCH wymieniono mi elektrozawór i czujnik położenia wałka-impulsator. Problem zniknął, aż do zeszłego czwartku, kiedy to wystąpiły te same objawy.W serwisie BOSCHA niczego konkretnego nie stwierdzili, wykasowali jakiś błąd i drugi dzień jest O.K. nie wiem jak będzie dalej ale podejrzewam, że na 99,9% się powtórzy.Osobiście wydaje mi się, że jest to wina czujnika położenia wałka i obstawałem w BOSCHU za jego ponowną wymianą ale nie zgodzili się na to twierdząc, że po wykasowaniu błędu będzie wszystko O.K. a jak nie to będzie potrzebna dalsza wnikliwa diagnostyka.Proszę o pomoc.
  
 
A skad u licha sie wzial taki silnik w Toyocie???
  
 
Nie mam pojęcia skąd się taki silnik wziął w TOYOCIE co nie zmienia faktu, że był montowany w krótkiej serii na rynek zachodnioeuropejski, do Polski z takimi silnikami nie były sprowadzane. Teść miał RENAULTA Clio 1.9D i PEUGEOTA 206 1.9D i silniki są te same. Kupując do mojej TOYOTY jakieś części choćby rozrząd czy wszystkie filtry mogę podawać te 3 modele i wszystko pasuje. Jeżeli ktoś jest w stanie pomóc rozwiązać mój problem to będę bardzo zobowiązany.
  
 

Zapytam kolege z Renault moze cos poradzi.
Moze problem jest z wiazka lub z pinami w kostkach polaczeniowych,w Renault to zawsze cos zgnije albo wtyczke woda zaleje albo mostek w wiazce popusci,albo grzebien komputera nie laczy.Pracowalem kiedys w Renault przez 2 lata totalna masakra
  
 
mechanicznie te silniki sa zaj...ale caly osprzet masakra.
No i bardziej mulaste od zacnego 2C-E
Te silniki wkladali bo nie mieli jeszcze cakowicie ukonczonych prac nad D4-d jakos tak.
  
 
Dobrze by było wiedzieć jaki to był błąd który wykasowali w BOSHu.

Możesz próbować pytać na dość prężnym forum citroena: http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/news/[addsig]
  
 
Cytat:
Teść miał RENAULTA Clio 1.9D i PEUGEOTA 206 1.9D i silniki są te same.




to są całkowicie inne silniki,reno nigdy nie współpracowało z psa
  
 
A kiedyś kroś mnie wyśmiał jak mówiełem że toyota daje silniki francuskie i się więcej nie udzielałem
  
 
Bardzo dziękuję za Państwa wypowiedzi ale jak do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi na postawiony przeze mnie problem. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
  
 
Mam dokładnie ten sam problem w modelu o rok starszym z 2000r pięć warsztatów samochodowych stwierdziło to samo 99/9% że jest uszkodzony główny sterownik silnika(komputer)
  
 
Cytat:
2013-02-18 21:26:01, pavulon911 pisze:
Mam dokładnie ten sam problem w modelu o rok starszym z 2000r pięć warsztatów samochodowych stwierdziło to samo 99/9% że jest uszkodzony główny sterownik silnika(komputer)

A jaki masz kod bledu i kiedy powstaje?