[MKVI]Podłączenie uniwersalnego regulatora ciśnienia paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Dostałem za darmo taki regulator ciśnienia paliwa(http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-uniwersalny-nowy-i3731975274.html) , chce go podłączyć tylko zbytnio nie wiem jak. Tzn. Zdaje mi się że od dołu podłącza się dopływ paliwa, z boku wylot do listwy, a na górze jest króciec do podciśnienia, lecz nie jestem pewien i potrzebuje pomocy.

Mój silnik to 1.6 16v EFI.

PSroszę o podpowiedź w podłączeniu, za komentarze typu:"Nie warto, zepsuje Ci silnik "itp z góry dziękuje.
  
 
W jakim celu chcesz go podłączyć? Przecież seryjny regulator w zupełności wystarcza. Jak chcesz zwiększyć dawkę paliwa to zmień czasy wytrysków. Nic ci nie da wpychanie paliwa do listwy jak i tak wszystko wróci do baku powrotem.

Druga sprawa jeśli nie wiem jak to podłączyć to nie wróże nic dobrego temu samochodowi. Ale twoja brożka. Sprawdź jak jest podłączony seryjny regulator.
  
 
Zwiększenie ciśnienia zmieni bardzo dużo w pracy sterownika i wtryskiwaczy. Czasy wtrysku się zmniejsza, jak osiągną graniczną wartość to komputer wywali błąd i będzie źle pracować. Przy cisnieciu na maksa gdzie nie ma regulacji mieszanki silnik będzie zalewany paliwem. Mogą się też pojawić problemy z pracą na zimnym silniku.

Efekt będzie podobny do źle ustawionej instalacji sekwencyjnej.

A wpiqc to najlepiej tak jak oryginał,Ale nie zawsze się da, wtedy trzeba by jakoś usunwc oryginalny żeby nie przeszkadzał
  
 
Jeżeli dobrze kojarzę to będzie tak :
Górne wyjście to podciśnienie
środek do dopływ paliwa
dolny już wiadomo .
Sama zmiana regulatora da Ci to, że wtryski będą bardziej podlewały,
bawiłem sie z tym i hmm..... generalnie afr na bogato
Jeżeli masz zamiar na poważnie go montować to nie zapomnij o krućcu w miejsce seryjnego regulatora, i pamiętaj że nigdy nie reguluje się na zimnym silniku ( możesz rozwalić regulator, zalać cały silnik paliwem, hmmm zmienić stan oleju na wyższy itp. itd. )
  
 
Dzięki już za jakieś konkretniejsze wypowiedzi.
Regulator chciałem zamontować na próbę(skoro i tak dostałem go za darmo) czy to coś zmieni wgl. Mam założone wydajniejsze wtryski od 2.0, komp, przepustnica i przepływomierz również od 2.0. Jeszcze czekam na wałki.
Regulowałem na ciepłym silniku, ciśnienie ustawiłem na 3,5-3,7 bara. Tylko, jeśli dodaję gazu to ciśnienie powinno spadać czy się zwiększać ?

Pozdrawiam
  
 
powinno byc stale ? po to jest podcisnienie zeby jednak to cisnienie sie nie zmienialo. Ale ja az tak sie na tym nie znam
  
 
Cytat:
2013-11-24 21:22:24, wiesiu666 pisze:
powinno byc stale ? po to jest podcisnienie zeby jednak to cisnienie sie nie zmienialo. Ale ja az tak sie na tym nie znam


Podciśnienie się zmienia to i ciśnienie paliwa(wypadkowe wpadające do wtrysków) o ok 0,6 b się zmienia.
Działa to na zasadzie pociągu:podciśnienie robi za lokomotywę z przodu a ciśnienie za lokomotywę z tyłu. Te ciśnienia w takim przypadku się sumują i po to właśnie jest regulator.
Nie wiem czy jasno wytłumaczyłem ale starałem się
  
 
ja nie zrozumiałem
ale ciśnienie jest stałe, prawda to .
Seria to chyba coś ok 3 jeżeli dobrze kojarzę, u siebie mam ustawiony na 4 , a wszystko przez większą pojemność a wtryski mniejsze z n7a
  
 
Cytat:
2013-11-25 06:39:52, djtados pisze:
Podciśnienie się zmienia to i ciśnienie paliwa(wypadkowe wpadające do wtrysków) o ok 0,6 b się zmienia. Działa to na zasadzie pociągu:podciśnienie robi za lokomotywę z przodu a ciśnienie za lokomotywę z tyłu. Te ciśnienia w takim przypadku się sumują i po to właśnie jest regulator. Nie wiem czy jasno wytłumaczyłem ale starałem się


nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wedle tej zasady dodatkowy regulator ciśnienia można zamontować tylko w pociągu, i to tylko takim z dwoma lokomotywami
  
 
Dzięki za odpowiedzi.
Ciśnienia trzyma tak jak mówiłem 3,6 przy nagłym przygazowaniu ciśnienie skoczy do 4 barów.

Żeby potwierdzić czy wszystko dobrze zamontowane zrobiłem rysunek(Picasso ze mnie żaden ale może kiedyś innym pomoże jeśli jest dobrze)
  
 
Cytat:
2013-11-25 12:28:48, Remarq pisze:
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wedle tej zasady dodatkowy regulator ciśnienia można zamontować tylko w pociągu, i to tylko takim z dwoma lokomotywami


Widzę że żart ci się wyostrzył