Cześć !!!!
Nie jestem właścicielem Łady
( ale własnie zaczynam miec kontakt- ale do rzeczy. .....
Posiadam poduszkowca z silnikiem Swifta 1,0 na gażniku- obecnie Webera z poldka 1,6.
Dwa lata sie juz z nim męczę i nie jestem zbyt zadowolony, -niby działa ale......gaźnik jest prosty ale ma sporo wad, pływaja obroty jałowe, dziura przy przyspieszaniu, paliwożerny, ZHS do du..y, itp...
Ogółnie silnik osiąga własciwą moc, jednak problemy z gaźnikiem nie dają komfortu latania....
Znajomi motolotniarze którzy maja swifty polecili mi gaźnik od Samary 1,3 - taki tez nabyłem drogą kupna!!!!! Gażnik jest z Samary i ma oznaczenie DAAZ- 2108
Niestety nie mam żadnych materiałów dot. tego gaźnika- więc byłbym strasznie wdzięczny za wszelkie możliwe info- tabele z danymi techniczno-regulacyjnymi, średnice dysz,przelotów, itp,itd
Gdzie co podłaczyć?????
Dysponuje jedynie grafiką z budową gaźnika ale bez opisu ( z tego forum)
Jest tez podobno książka Ossowskiego z opisem regulacji
i ustawiania.... ( wyczytalem to na forum)
Może tez jakies porady- co wywalić(oszczedzacz !?) , jak poprawic, itp
Z góry serdeczne dzieki,
Janek, Szczecin
PS. Aby nie zaśmiecać forum b.proszę o info na priv lub email.