Nierówna praca silnika toyoty carina e proszę o pomoc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problem w Carinie E polega na tym iż skaczą obroty na silniku jak jest zimny i jak jest rozgrzany. wyglada to tak jakby normalnie pracował silnik i uciekała iskra ale ostatnio wymieniłem palec kopułkę i przewody i bez zmian świece nie są czarne paliwa w trasie spala chyba normalnie silnik 4A-FE ale sonda lambda już druga sie zepsuła chyba przez ta nie równą pracę silnik. Czy ktoś mógł by mi pomóc podpowiedzieć o co może chodzić? null
  
 
Sprawdź wężyk do map sensora, taki gumowy cienki po lewej stronie kolektora dolotowego. Jak mi spadł to na ssaniu i ciepły miał 700 obrotów i bardzo falował.Może to tylko to.
  
 
Mam to smo ale faluje jedynie na rozgrzanym. sprawdzałem wężyki i nic. jedynie jak wymieniłem świece to było dobrze przez parę kilometrów i nadal jest to samo. Słyszałem że to może być wina wtrysku zapowietrzony.?
  
 
Jest za wczesny zapłon. Ustaw zapłon na 10 stopni i powinno być OK
  
 
Witam

To nie sonda, bardziej bym obwinał przepustnice lub silnik krokowy.

Ja zacząłbym od przepustnicy - do przeczyszczenia i moczenia ja dać.
Po drugie rzadko sie zdaża, ale może padł/pada silnk krokowy- wymiana.

Pozdrawiam
  
 
A jak bardzo skacza Ci te obroty??? Bo jak mocno to moze byc problem z zaworem ISC.
  
 
Pierw treba sprawdzić zapłon. W karinie nie ma silnika krokowego jest zawór.
  
 
Witam, ja w swojej mam podobny problem. Jak jest zimna waha się na obrotach, niekiedy jest 500/700 tak mniej więcej, a za chwile wzrasta do 1500. Podczas zwalniania i skręcania przy naciskaniu sprzęgła niekiedy gaśnie, ale to na benzynie tak jest, na gazie natomiast przygasa i spada na obrotach, ale nie gaśnie całkowicie. Nie wiem co może być tego przyczyną. Wymieniłem pompkę paliwa i cały jej mechanizm, ale odpada. Wczoraj odczytałem kody błędów z mojej Cariny i wychodzi na to, że to coś z ciśnieniem i podciśnieniem jest nie tak. Odłączyłem także akumulator aby te błędy skasować i jest jeszcze gorze, zaczęła Chodzić jak WRC podczas dodawania gazu strzela z tłumika i się dławi, jeśli ktoś wie co jej może dolegać to będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Kody Błędu: 22, 26, 31, 52.