Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PawelMa Augustów | 2015-01-09 09:22:01 Na wiosnę 2014 (czyszczenie zbiornika) - robiłem konserwację podwozia wówczas zbiornik był czyszczony. Filtr wymieniałem zawsze jak tylko miałem taki problem w zeszłych sezonach i nic to nie pomagało (w tym nie wymieniłem ma ok. 20 000km). Paliwo zawsze w orlenie te lepsze tankuję i dolewam X ceramic. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-01-09 09:39:47
filtry wymieniaj tak jak olej gora 15 tys i nie stosuj Filtrona i Knechta. Możliwe ze zapycha się sam smok w baku.parafina gdy się wytraci to trzeba ogrzać zbiornik do 20 stopni aby się rozpuscila w praktyce to niewykonalne.trzeba dolewać antyzel a nie jakies tam smarowidła bo one nie zapobiegają wytracaniu się parafiny. najlepiej nalej probke paliwa do butelki i wystaw na dwor Będziesz wszystko wiedział jak rano pojawi się metny osad lub wręcz skrzepnie jak grysik. |
PawelMa Augustów | 2015-01-09 10:29:44 Zeszłej zimy jak miałem takie ''zdechnięcia'' podczas mrozów to okolice listwy, pompy i filtra ogrzewałem butelkami z gorącą wodą(podczas zatrzymania na poboczu, ogrzewanie tak 20 min.) po czym uruchamiałem i z reguły już jeździłem cały dzień w mrozy po -20st. C aż do następnego ranka, dlatego myślę, ze to nie wina smoka w baku.
Jeżeli chodzi o filtr to jutro wymienię ale obawiam się, że to nie on jest winowajcą. Dziękuję za zainteresowanie moim przypadkiem i proszę o więcej sugestii. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-01-09 17:49:50
|
PawelMa Augustów | 2015-01-10 23:55:18 Witam,
Posiadam nowe informacje dotyczące mego problemu gaśnięcia na mrozie a mianowicie:błąd jaki mi wykazało P1272 ''wywaliło'' przy niskim ciśnieniu paliwa: 13 MPa przy 1510 rpm może to coś wniesie do rozwiązania mego problemu... |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-01-11 14:10:49
Witam osobiście nie spotkałem się z jakimkolwiek uszkodzeniem aparatury paliwowej które powodowałoby gasniecie tylko w niskich temperaturach a nie wystepowalo w wyższych oprócz wlasnie niewłaściwego paliwa.Tymbardziej ze jak twierdzisz silnik odpala bez problemów.Miejsca gdzie może się zapychac sa tylko 3 zbiornik sitrko smoka,filtr paliwa,pompa.Pozostale elementy maja duże przekroje wiec odpadają,wtryski tez wszystkie 4 się nie zablokująpozatym sa cieple.Masz tylko pare rzeczy ale same się nie sprawdza. |
PawelMa Augustów | 2015-01-13 08:45:39 Filtr wymieniony, smok czysty, a jeśli chodzi o pompę paliwa to nie wiem jak ją można by wyczyścić ale w filtrze raczej nic szczególnego nie zauważyłem, więc i w pompie nic nie powinno być (jak się mylę proszę o poinstruowanie). Teraz będę czekał na mrozy i dalej szukał |
PawelMa Augustów | 2015-01-13 12:47:26 Do paliwa dodałem jeszcze środek czyszczący układ paliwowy ''Valvoline'' diesel - tak profilaktycznie... |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-01-13 14:14:44
Jeżeli masz paliwo jakie masz to poniżej -5 dolewaj antyzel.A w zapchanym filtrze uwierz mi jeszcze nigdy niczego nie widziałem ,a jednak po wymianie była roznica.raz kiedy rozchylałem papier srubokretem filtr po wyjeciu, to zauwazylem taki jakby kleisty glut ale to akurat było w lecie.Co do pompy to najskuteczniej wyjac SCV i pokrecic rozrusznikiem 20 sekund jeżeli cos zalega to wypłynie. Najpewniej jednak gdy tankujesz to nalej sobie probke z pistoletu do butelki i wystaw na dwor, wtedy wszystko widać co się dzieje po nocy z paliwem na mrozie.Np plywa cos białego zgestnialego lub wręcz zrobi się kasza ze lyzka stoi.Letni olej jest do -5,Przejsciowy do -15 zimowy tzw arktyczny do -25,30 |
mistro Lublin | 2015-01-29 22:38:22 Mam podobny problem, jak były te większe mrozy (-10) to rano ciężko było odpalić, auto niedawno miało robiony przegląd, wymieniany akumulator. Czy da się tu coś samemu wymyślić czy lepiej iść do mechanika sprawdzić? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-01-30 14:56:49
|