Carina E- problemy nowego użytkownika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Za kilka miesięcy stanę się posiadaczem Cariny E.Miałbym do Was kilka pytań gdyż będzie to mój pierwszy samochód który ma wiele rzeczy do zrobienia.A więc od początku.
Silnik:4A FE 1.6 LB 107km.Rok '94.Przebieg:345 kkm(oryginalny).
Problemy zaczynają się na samym początku.
Silnik bierze olej,kopci na niebiesko .Po tym gdy zaczął brać olej zalewany jest mineralnym 15w40.Co jest przyczną brania oleju?Czytałem że przyczyną brania oleju mogą być zarówno pierścienie jak i uszczelniacze zaworowe.Jak sprawdzić które z tych elementów są winne?
Pozatym czy po pozbyciu się problemu spalania oleju możliwe będzie zalanie półsyntetyka?
Dodatkowym problemem w Carinie jest ABS który przestał działać i oczywiscie swieci się kontrolka .Czy jest to do zrobienia bez ponoszenia duzych kosztów.Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2015-10-14 01:10:39, polon1723 pisze:
Witam.Za kilka miesięcy stanę się posiadaczem Cariny E.Miałbym do Was kilka pytań gdyż będzie to mój pierwszy samochód który ma wiele rzeczy do zrobienia.A więc od początku. Silnik:4A FE 1.6 LB 107km.Rok '94.Przebieg:345 kkm(oryginalny). Problemy zaczynają się na samym początku. Silnik bierze olej,kopci na niebiesko .Po tym gdy zaczął brać olej zalewany jest mineralnym 15w40.Co jest przyczną brania oleju?Czytałem że przyczyną brania oleju mogą być zarówno pierścienie jak i uszczelniacze zaworowe.Jak sprawdzić które z tych elementów są winne? Pozatym czy po pozbyciu się problemu spalania oleju możliwe będzie zalanie półsyntetyka? Dodatkowym problemem w Carinie jest ABS który przestał działać i oczywiscie swieci się kontrolka .Czy jest to do zrobienia bez ponoszenia duzych kosztów.Pozdrawiam

Jasne a nawet mozna na tym troche zarobic. Wjezdzasz pod taka duza prase na zlomowisku wychodzisz z auta i opuszczasz.
Kazda proba naprawy bedzie kosztowna.A pewnie jeszcze jest tam gazior zgadlem??
A jezeli jednak mimo wszystko chcesz to naprawiac to najpewniej zacznij od wymiany uszczelniaczy zaworowych zrob to bez zdejmowania glowicy.Jak nie pomoze to silnik do kapy.Jezeli masz kupe czasu i pieniedzy moze sie udac.Z ABSem bedziqe najlatwiej.Trzeba pomierzyc czujniki i napiecia z instalacji na wlaczonym zaplonie