Klepanie i kopcenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Silnik n7a. Jechałem i zapaliła się kontrolka oleju. Dolałem trzy litry i stało się. Zaczął kopcić jakby ktoś z pochodnią za mną biegł. Dodam że strasznie klepie. Spuściłem olej, wlałem nowy i dalej to samo. Kolektor pod spodem silnika tam gdzie przechodzi z dwóch na jedną rurę uwalona od oleju. Co to może być? Bać się?
  
 
na odpalonym sprawdź czy kopci z bagnetu, jak tak to .... jest co robić
  
 
No ale jak się dostał olej do wydechu?!
  
 
Z bagnetu się nie kopci. Klepanie trochę ustało ale kopcenie z rury mnie martwi. Chodzi na wolnych pół godziny i nic. Kiedy ten olej się wypali w wydechu?
  
 
a korka wlewu dymi po odpaleniu? czasem jak za duzo oleju w silniku to może wywalać uszczelniaczami,
Temp za bardzo nie skoczyła ? zmierz ciśnienie oleju , ewentualnie kompresje.
  
 
Ciśnienie mierzyłem. Na zimnym było 2 jak przygazowałem skoczyło na 2.2.Jak się zagrzał spadło do 1.4.Olej już się wypalił z rury. Oleju miałem prawie 10 litrów Dzisiaj zmierzę kompresję, wyczyszczę smoka i dokręcę tą śrubę na pompie olejowej.temperatura normalna i korka wlewu też nie klepie. Zastanawia mnie to ciśnienie. Powinno być większę na zimnym. A ono faluje między 2 a 2.2
  
 
Witam. Dzisiaj odkręciłem miskę, wyciągłem smoka. Na dnie miski kawałki plastiku i podkładka metalowa. Smok zarąbany kawałkami plastiku i uszczelką chyba reinza. Pytanie moje czy te plastiki i podkładka to mogą być ze ślizgów rozrządu? Koleś mi tak podpiwiedział. Jeśli tak to czemu się rozsypał?
  
 
Smok wyczyszczony, śruba na pompie była dokręcona i klepie dalej. Odkręciłem górę i okazało się że na dwóch szklankach luz jest na grubość zapałki. Czy wymienić wszystkie regulatory czy tylko uszkodzone? Od czego ten luz może być że od zasyfionego smoka?
  
 
jak posypał się któryś ślizg to trzeba wszystko zrewidować żeby jaj nie było, zobacz :
górny ślizg między zębatkami czy jest cały,
ślizg na pompie oleju
główną szynę łańcucha
Szklanki/kasatory luzu ,jeśli syf poszedł na nie to można by je rozebrać (chyba się da) albo wymiana.
  
 
Górny ślizg jest cały. Będę wymieniał szklanki. Nie będę się bawił w naprawę. Jak będę ściągał wałki to oglądnę też ślizgi. Zobaczymy co tam siedzi
  
 
nie polecam tanich szklanek, to już lepiej sprawne używki. w zetecach na 1 montaż dawali INA, nie wiem jak w przy n7a, pewnie podobnie.