Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2010-12-17 20:47:41 Witam. Czeka mnie wymiana wahacza, od razu wymienię komplet, niestety z racji świąt muszę oszczędzać pieniądz stąd takie pytanie. Czy do Toyoty Rav4 bardziej opłaca się kupić używane orginały w cenie 100 zł szt, czy nowe zamienniki w tej samej cenie. Znalazłem takie na allegro http://moto.allegro.pl/wahacz-przod-toyota-rav4-94-00-nowy-rav-4-i1361408575.html |
IDEA Fiat Stilo Częstochowa | 2010-12-19 19:01:38
Przejechałem się kilka razy na zamiennikach i opisywałem juz to tutaj Wiem jedno : Nigdy nie kupię już zamienników uszczelek Co do wahacza . Wybrałbym używki. widać co kupujesz. A tuleje i tak chyba są wymienne A te kupiłbym oryginalne. |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2010-12-19 23:14:28 Dzięki za informacje, byłem tego samego zdania. W takim razie wymienię tylko jeden. Pozdrawiam |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2011-01-11 13:02:54 Wydawało mi się, że usunąłem usterki po spotkaniu z głazem ale jednak nie. Chcąc ustawić zbieżność okazało się, że łożysko na prawym kole ma spory luz. Teraz małe pytanie. Czy przed wymianą łożyska mogę w jakiś sposób sprawdzić, czy piasta nie została skrzywiona przy uderzeniu? Bo jak założę na nią łożysko, okaże się, że piasta jest krzywa to czeka mnie znów kupno nowego łożyska. Czy ewentualnie można przetoczyć piastę czy raczej wymienić ją na nową? |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2011-01-11 17:40:20 Na początek zmierzyłbym odległość między ścianką opony a amortyzatorem, czy jest z obu stron taka sama - to wykluczyłoby nam, lub potwierdziło krzywą zwrotnicę. Piastę ciężko skrzywić, a zwrotnic już parę widziałem zwichrowanych.
Jeśli się okaże, że zwrotnica w porząku, to wtedy wyjąć piastę, wrzucić na tokarkę, sprawdzić, ewentualnie przetoczyć, jeśli bicie nie jest większe, niż 0,1mm. Wtedy dopiero zakładałbym nowe łożysko. |
martinrekk Kraków | 2018-08-10 08:58:04 Wahacze Master Sport w zdecydowanej czołówce branżowej. Top 3 na pewno i jest duże zaufanie kierowców. Korzystam od dawna, nie mam problemów technicznych z nimi. No i jest znacznie taniej od gigantów. Tak naprawdę różnic produkcyjnych pomiędzy czołówką producentów wahaczy jest bardzo mało. Raczej już kwestia ceny, a tutaj http://www.master-sport.de/PL/productnews_1/ wygrywa zdecydowanie. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-08-10 12:39:39
Nie zgodze sie jest cena i jest roznica, oczywiscie kto nie widzi roznicy niema sensu aby przeplacal.Umownie jezeli ktos jezdzi max 140.to moze zakladac byleco i geometrie ustawic patykiem i nie bedzie widzial roznicy.Wraz ze wzrostem predkosci roznice pojawiaja sie i sa znaczace. |