Poradzcie cos PROSZE :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Jestem z forum obok-dzis kupilem Poloneza Caro 1.4 z przebiegiem 77tys (oczywiscie jak nie byl coffany) i z roku 95.Wszystko zdaje sie nbyc w porzadku-auto jest bardzo sztywne, nie stuka nic, most nie wyje.Porzdzcie tylko co do eksploatacji tego silnika co zrobic?

Poza tym strasznie cieko mi chodzi kierownica-naprawde jak w trzktorze i nie wiem jak zrobic zeby bylo dobrze, nie mowcie tylko ze to norma w Polonezie bo naprawde ciezko chodzi. Za wszelkie radu i sugestie z gory dziekuje
  
 
Mozna zamontowac wspomaganie
  
 
Witamy na naszym forum. Jesteś z forum obok zapraszamy również do nas

Co do kierownicy to wymien sobie olej w przekładni. To naprawde pomaga (po tej operacji u mnie kierownica chodzi dość lekko. Oczywiście nie tak lekko jak przy wspomaganiu.

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
do szczykawki ok 10ccm nalej oleju silnikowego. zaluz igle ok 0.6mm i przebijajac sie przez gumowe oslonki nalej po takiej szczykawce do wszystkich galek.powinno pomoc.
moj ojciec ma poloneza i u niego kierownica lekko sie kreci.


a powiedz czy np podczas zawracania musisz odkrecac kierownice z powrotem czy sama wraca do polozania na wprost.
bo jezeli nie wraca sama to ktos mugl grzebac w przekladni i za bardzo skasowal luz. wtedy musisz jechac do serwisu bo to jest niebezpieczne.
  
 
Witam Kolege z Białegostoku.
I na wstepie zapraszam na spot FSO AK 20 grudnia 2003 o godzinie 11.00 Lotnisko Krywlany Plac Giełdy Samochodowej.
I mam pytanko odnosnie tego Poloneza.
CZy przypadkiem nie jest to zielony matalik z częsciowym Ospojlerowaniem Orikari? I kubelkami a rejestracja z BSK?????
  
 
A z jakiego samochodu sie przesiadłeś na tego poloneza?
  
 
Kolega przesiadl sie z: Espero 1.5 GLX + gas
  
 
Witaj
No w Poldolotach naszych kochanych kierownica chodzi jak chodzi ja ostatnio uzupelnilem olej w przekladni i jest o niebo lepiej. Dodatkowo sprawdz cisnienie w przednich kolach bo to tez ma duze znaczenie. No i niestety - albo zamontujeszc wspomaganie albo hantelki ))))
Pozdrawiam
  
 
Jak ja tak miałem to mechanior regulował luz na przekładni ale jak to nie wiem ale zrobiło się naprawdę dużo lepiej ale nie można przesadzić.
  
 
Petersen:
gratulacje, dokonales wlasciwego wyboru - Rover w Polonezie to jest to. Jezeli jeszcze masz egzemplarz z konca roku to juz rewelacja
Do Rovera mozna zalozyc wspomaganie, ale jest troche z tym kombinowania. Byly juz watki to opisujace.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2003-12-02 09:57:07, KiLeR pisze:
Kolega przesiadl sie z: Espero 1.5 GLX + gas



W Polonezach po przeciwnej stronie niż przekładnia kierownicza jest tzw. wspornik dzwigni pośredniej czy tak jakoś, tam jest mocowany środkowy drążek kierowniczy. One lubią sie zacierać, zwłaszcza jak są na tulejkach. Jeżeli tak jest to trzeba go wymienić.
A jeżeli jest wszystko ok to po przesiadce z espero musisz sie troche przyzwyczaić.
  
 
Dziekuje bardzo za wszelkie podpowiedzi-powiem tak : auto jest z konca 95r, bylo serwisowane w ASO-mam cala historie samochodu, kazdy najmniejszy swistek na wszystko.Co do kierownicy-jezdzilem polonezami ale w moim naprawde ciezko chodzi kierownica, ale sama oczywiscie wraca po skrecie, pojde za Waszymi wskazowkami i szykawka powciskam oleju, poza tym doleje do przekladni oleju.

Z Espero sie nie przesiadlem, mam oba Kiedys mialem watpliwosci Espero 1.5 VS. Polonez 1.4-teraz wiem ze albo beda szly łeb w łeb albo Espero zostanie w tyle.To by było na tyle, jakbym mial jakies pytanie to mam nadzieje ze mi pomozecie

Na zlocie Białostockim mysle ze bede-pozdrawiam wszystkich