Kilka pytan odnośnie Camry

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich użytkowników tego Forum. jestem nowy, gdyż 3 dni temu nabyłem Camry.
Zastanawiam się, czy one wszystkie są takie mułowate? Mialem poprzednio Audi 80 2.0 90KM i wydaje mi sie ze lepiej się zbierała niż teraz te Camry 2.2 16V (wersja amerykańska)

Może posiadacie jakies namiary na schematy auta, coś takiego jak ETKA dla VW/AUDI

No i może ktos ma jakies namiary na dobry schemat urządzenia do cofania tzw. czujnik cofania.

no cóż na początek tylko te pytania. Sądzę że bedzie więcej.
Pozdrawiam.

P.S.
Uzywałem funkcji szukaj
  
 
Kasumi też miał podobny problem ze swoją Celicą dopuki nie "przegonił" jej pożądnie na autostradzie. Może Ty też tak musisz zrobić? (Jeżeli poprzedni właściciel jeździł jak emeryt to jest to prawie pewne )
Natomiast co do pozostałych kwesti to niestety Ci nie pomogę.
  
 
Tylko gdzie tu znaleść autostradę
  
 
Zapomniałem sie zapytać.
Jakie kólka powinny być w takiej Camry 93r. 2.2 16V?
Bo u mnie są 14" i wydaje mi sie że za małe. Nie powinny być 15" ?
  
 
Camry wychodziła i na 14'' i na 15''.
Co do "mułowatości" i Audi - mój brachol jeżdżący dwoma [w sumie] Audi 80 - jeden 1.8 drugi 2.0 - powiedział po przejażdżce Camrą [2.2, Europa] że tym audiakom to dużo brakuje do popierdliwości Camry.
  
 
Camry amerykańska miała standard 14" natomiast europejska 15"
Co do zbierania się to zmierz ją do 100 km/h od momentu toczenia się. Jka będzie miała 13 s to znaczy żę w normie jak więcej to na autostradę.
Podobnego jestem zdania że autko czasami trzeba przegonić.
Obecna moja carina max mi wystawiła 205 km/h na benzynie i 215 na gazie ale nie od razu. Po małym treningu do Poznania.
  
 
Witam.
Jeśli masz automat to sprawdź czy jest dobrze zestrojony ze sprzęgłem.Mój stary miał amerykańską wersje camry i dopuki mu nie zestroili porządnie to strasznie sie muliła...
pozdrawiam...
  
 
dzieki za odpowiedzi. A czy jak wsadze 15" to nic sie nie stanie?
  
 
Ja do swojej wrzuciłem aluski 16 z oponami 205/55/16 i było oki.
  
 
chodzi mi czy przy 15" nie bedzie przekłaman na przebiegu i na predkosciomierzu.
  
 
Musiusz dobrać oponki odpowiednie i będzie spoko bez przekłamań.

czyli jak masz 185/65/14 bo tyle ma chuba camry
to musisz zaaplikować 185/60/15
w każdej wulkanizacji co to policzą albo ci to mogę policzyć tylko podaj mi wymiar twoich opon
  
 
195/70/14 - na takich moja wyszła - dziadowski rozmiar, mało opon w takim produkują. Możesz założyć 205/60/15 - tutaj już jest spory wybór.
  
 
Jaszczur - przegoń ją, może coś to da. Gratulacje kupna świetnego autka, ale trzeba było brać 3,0 2,2 nadaje się do komfortowej i spokojnej jazdy a nie do ścigania i dynamicznej jazdy

Kryspin 13 sekund do 100 ???
No coś Ty 2,2 na benzynie i w automacie powinna mieć niecałe 10,6 sekund chyba. Wersja z silnikiem 3,0 ma 9 sekund...
  
 
moze i swietne. ale znalazlem juz kilka mankamentow. Tak to jest jak sie kupi uzywane auto
  
 
No wiesz, nowego nie brałeś, więc trzeba się liczyć z pewnymi kosztami doprowadzenia samochodu do pełnej używalności technicznej.
  
 
Brałem to pod uwagę. silnikowo wygląda OK. w srodku w prawych drzwiach centralny nie działa, nie właczają się długie światła, tylko chwilowy działa, skrzypia plastyki na prawych drzwiach itp. W zawieszeniu z prawej z przodu i z tylu cos puka. pewnie jakieś końcówki.
Ale pewnie wszystko da sie zrobić, to drobiazgi (no nie wiem tylko jak to ze światłami wyjdzie.
Ogólnie jeżdzi się milusio
  
 
Długie - pewnie żarówki do wymiany
stuki - poduszki amortyzatora, może tuleje stalowo-gumowe
skrzypiący plastik - a to dziwne już jest
  
 
Ale jak długimi właczam chwilowe (błysk) to działają, natomiast na stałe to nie działa. Nie wiem czy nie wina włacznika w kierownicy.
  
 
Koledzy, a czy mogę założy opony o rozmiarze 205/65/15 ??
  
 
Cze !!!
Jestem zaCamrowany od 4 lat (2.2 z 92 a teraz 3.0 z 94). Zrobiłem camry jakieś 250 000 na dokładkę jestem dłubaczem , czyli wiem dużo o bebechach tego samochodu. Mam spore doświadczenie w temacie LPG (II generacja). Udało mi się zorganizować klubik camraków - jest nas 23-24 w tym kilku kolegów z Wwy (prawda Łukasz ? )
Jeśli chcesz o coś popytać to pisz na priv bądź dzwoń.
Co do kół. Jak wcześniej pisali koledzy - camry 92-93 w USA i Kanadzie wychodziła na 14" z wrednymi 197*70*14 Opony drogie i sprzyjające bujaniu samochodu na zakrętach. Polecam wymianę na oryginalne 15" alusy z oponkami 205*65*15 (opony tańsze od 14tek w wymienionym rozmiarze). Oryginalne aluski są znane z odporności na nasze drogi - ja mam OZty 16" i juz 2 razy się prostowałem
Długie - czy masz moduł świateł dziennych ? Czyli po zwolnieniu ręcznego żarówki od długich świecą na 30% swojej mocy ? Jeśli tak to tam można poszukac przyczyn nieprzełączania na długie na stałe. Śmieszne pytanie: a wiesz, że długie włącza się odpychając dźwignię ? Może próbujesz je włączyć pociągając dźwigienkę ?

Pozdrawiam
Powodzenia..