Celica 2,0 GIT 16V 1991 3SGE - 20 litrów na 100 km !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie.
Zakupiłem sobie Toyote Celice 2,0 GIT 16 V 3SGE z 1991r. Auto spala 20 litrów na 100 km!. Nie potrafię znaleźć prczyczyny tak nadmiernego zużycia paliwa. Poza tym auto ma baaardzo słabe przspieszenie.

W czym szukać problemu (i naturalnie rozwiązania mojego kłopotu.)
  
 
Witam.
Przyczyn może być wiele ale na początek to:
-Czy coś się dzieje z kontrolką kompa??
-Czy nie czujesz nigdzie zapachu paliwa??
-Czy coś się dzieje z silnikiem znaczy dławi się przydusza,Dymi???

  
 
a może poprostu ciężka noga
  
 
Bedziesz mial sporo do sprawdzenia.Najpierw sprawdz czy komputer nie wykryl uszkodzenia czujnikow a potem sprawdz cisnienia na cylindrach,swiece ,filtr powietrza,czujnik temp.dla kompa,itd..
  
 
Cytat:
2005-03-14 18:36:17, rsuhy pisze:
a może poprostu ciężka noga



Ciężka... mateczko może pustak cały czas na gazie leży...
  
 
Noi sprawdź czy tego pustaka gdzie nie ma na pedałach!
  
 
z kontrolkami nic się nie dzieje, żadna nie świeci,nie czuć zapachu paliwa, podzczs jazdy samochód dymi,brak przśpieszenia rozpędza sie powoli, nie mam ciężkiej nogi.-
  
 
hmmm.. ja tak troche malo pomocnie...ale ja bylbym bardzo szczesliwy jakbym mial 2 litrerki ktore pala 20/100. moe nieszczesne 1.6 pali 14.5 w londynskich korkach wiec glowa do gory.tak na marginesie... podziwiam i to szczerze ze mozna miec celice i nie miec ciezkiej nogi
pozdro
  
 
Dymi piszesz na czarno może, jak tak to za bogata mieszanka może wtrysk któryś leje???? Albo zawór wyrównujący ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej,może sonda padła i komp daje złą dawkę paliwa, zapłon???
Jak widzisz przyczyn może być wiele i bez wizyty w warsztacie się nie obędzie.
Brak przyśpieszenia może być spowodowany za bogatą mieszanką (zalewa się)

Pozdro.
  
 
Sprawdze wymienione przez Was przyczyny - a uścislajac - te która wcześniej nie sprawdziłem. Dziękuje za pomoc. Z pewnością poinforuje WAS o efektach. Pozdrawiam.
  
 
Sprawdz ten filtr powietrza bo raczej nietrudno do niego dojsc (choc na pewno tylko filtr takiego spalania i dymienia nie powoduje), a poza tym może masz jeszcze sprzęgło zjechane i się ślizga...?


[ wiadomość edytowana przez: Pigletto dnia 2005-03-17 10:18:09 ]
  
 
hmmm sonda?? skoro dużo pali i nie chce jechać
moja jeszcze mie nie spalił więcej jak 14l gazu D nawet przy 190km/h

[ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-03-17 20:05:02 ]
  
 
Cytat:
2005-03-17 20:03:42, CarinaGTI pisze:
hmmm sonda?? skoro dużo pali i nie chce jechać moja jeszcze mie nie spalił więcej jak 14l gazu D nawet przy 190km/h [ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-03-17 20:05:02 ]



Sonda to moze nie koniecznie. Przy mocnym przyspieszaniu i tak jest odcieta. Moze warto sprawdzic czujnik cisnienia w kolektorze , albo jesli w starszych wersjach silnika byl montowany - przeplywomierz. W nastepnej kolejnosci czujnik temperatury cieczy i potencjometr przepustnicy. Mozna tez sprawdzic za pomoca zlacza diagnostycznego, czy silnik przelewa, czy mu brakuje paliwa. To na poczatek
  
 
Cytat:
2005-03-17 20:03:42, CarinaGTI pisze:
hmmm sonda?? skoro dużo pali i nie chce jechać moja jeszcze mie nie spalił więcej jak 14l gazu D nawet przy 190km/h [ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-03-17 20:05:02 ]



Sonda to moze nie koniecznie. Przy mocnym przyspieszaniu i tak jest odcieta. Moze warto sprawdzic czujnik cisnienia w kolektorze , albo jesli w starszych wersjach silnika byl montowany - przeplywomierz. W nastepnej kolejnosci czujnik temperatury cieczy i potencjometr przepustnicy. Mozna tez sprawdzic za pomoca zlacza diagnostycznego, czy silnik przelewa, czy mu brakuje paliwa. To na poczatek
  
 
Cytat:
2005-03-17 20:03:42, CarinaGTI pisze:
hmmm sonda?? skoro dużo pali i nie chce jechać moja jeszcze mie nie spalił więcej jak 14l gazu D nawet przy 190km/h [ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-03-17 20:05:02 ]



Sonda to moze nie koniecznie. Przy mocnym przyspieszaniu i tak jest odcieta. Moze warto sprawdzic czujnik cisnienia w kolektorze , albo jesli w starszych wersjach silnika byl montowany - przeplywomierz. W nastepnej kolejnosci czujnik temperatury cieczy i potencjometr przepustnicy. Mozna tez sprawdzic za pomoca zlacza diagnostycznego, czy silnik przelewa, czy mu brakuje paliwa. To na poczatek
  
 
Cytat:
2005-03-17 20:03:42, CarinaGTI pisze:
hmmm sonda?? skoro dużo pali i nie chce jechać moja jeszcze mie nie spalił więcej jak 14l gazu D nawet przy 190km/h [ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-03-17 20:05:02 ]



Sonda to moze nie koniecznie. Przy mocnym przyspieszaniu i tak jest odcieta. Moze warto sprawdzic czujnik cisnienia w kolektorze , albo jesli w starszych wersjach silnika byl montowany - przeplywomierz. W nastepnej kolejnosci czujnik temperatury cieczy i potencjometr przepustnicy. Mozna tez sprawdzic za pomoca zlacza diagnostycznego, czy silnik przelewa, czy mu brakuje paliwa. To na poczatek
  
 
Cytat:
2005-03-17 20:03:42, CarinaGTI pisze:
hmmm sonda?? skoro dużo pali i nie chce jechać moja jeszcze mie nie spalił więcej jak 14l gazu D nawet przy 190km/h [ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-03-17 20:05:02 ]



Sonda to moze nie koniecznie. Przy mocnym przyspieszaniu i tak jest odcieta. Moze warto sprawdzic czujnik cisnienia w kolektorze , albo jesli w starszych wersjach silnika byl montowany - przeplywomierz. W nastepnej kolejnosci czujnik temperatury cieczy i potencjometr przepustnicy. Mozna tez sprawdzic za pomoca zlacza diagnostycznego, czy silnik przelewa, czy mu brakuje paliwa. To na poczatek
  
 
UUUUUUUUUUUUaaaaaa
Stary ale Cię wzieło!!!!!

  
 
O kurde , to chyba rekord, gratuluje
  
 
Widziałem już dawno, ale myślałem ze moze autor sie zaorientuje
Prosimy moda o usunięcie 7-miu ostatnich wypowiedzi

Pozdrawiam