Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2005-04-17 00:42:19 Ja mam właśnie taki ukryty wyłącznk pompy paliwa. Z nim samochód jest nie do ruszenia no chyba że z laweta ktoś podjedzie. |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2005-05-17 19:01:34
a ile teraz kosztuje zbiornik do GSI ? |
atu_1 warszawa | 2005-05-17 19:29:38
Ja zapłaciłem 260 zł a pompa 440 |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-05-17 21:12:17
To chyba tankowałeś smołę . Na pompie jest fitr siatkowy i wszystko pracuje w plastikowym pojemniku wewnetrzym zbiornika, jak ci sie to zatkalo to wybacz, ale napewno nie benzyna i nawet rdzewiejacym bakiem |
atu_1 warszawa | 2005-05-17 22:22:43
To że jest filtr siatkow to dzisiaj już wcześniej sie dowiedziałem.Ale co z tego skoro pod tą siateczką było dość sporo syfu |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-05-21 12:49:18
a jakim to sposobem, jeżeli podczas pracy na lpg wtryskiwacze nie pracują. idąc twoim tokiem myślenia to gdy sinik nie pracuje podczas postoju pojazdu wtryskiwacze też będa się nisczyć? bzdura. ale to tylko tak na marginesie. acha. i jeszcze jedno. odłączenie zasilania pompy paliwa w silniku gsi powoduje zapalenie się kontrolki check engine. jeszcze będe musiał popróbować z obwodem innobilaisera i tam odłączyć pompę, ale to może kiedyś... |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-05-21 22:21:19
No jeszcze dużo bedziesz musiał popróbować , ale to twój samochód . |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-05-22 17:29:03
że jak? bo nie kąsam intrygi... |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-05-22 18:15:36
Wiec już ci odpowiadam i bez zadnych intryg : Chodzi o instalacje LPG z pełnym komputerem 1. Podczas pracy na LPG odłączana jest tylko "cewka" wtryskiwaczy, a emulator wtrysku symuluje ich prace ze srednią stałą czasową i dlatego jesli nie ma tego emulatora zapala się kontrolka check engine, odłaczeniem pompy uzyskasz podobny efekt tylko z innym błędem. 2. Wtryski wykorzystują benzynę jeszcze do innego celu a mianowicie "chłodzenie" pozbawienie ich tego płynu tu zaznaczam po dłuzszym czasie powoduje ich zapiekanie. 3. Reasumując żadnych oszczednosci na wyłączaniu pompy niema szczególnie w GSI gdzie odpalanie i jazda na pierwszych kilometrach odbywa się na benzynie do osiągniecia temperatury parownika LPG lub tych paruset metrów jak kto woli Mając zawsze te 10 l benzyny w baku można spokojnie eksploatować samochódbez grożby uszkodzenia pompy. |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-05-22 20:55:09 trochę mi tu się prztypomina rozmowa motoru z motorniczym...
trudno mi się tu do czegokolwiek doczepić ale łatwiej jest zrobić emulator pompy jak wtryskiwaczy, tylko po co?...
jak sobie wyobrażasz chłodzenie wtryskiwaczy, jeżeli nie przepływa przez nie paliwo w czasie pracy na zasilaniu lpg?
ja w lato uruchamiam silnik bezpośrednio na lpg. altronik dopuszcza taką możliwość.
a co do ostatniego zdania, to muszę się w pełni z tym zgodzić. generalnie problem w tym wątku polegał, tak mi się wydaje, "jak" to zrobić a nie "po co"... |
Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-05-22 23:28:40
Ale paliwo przy pracującej pompie krąży non stop, od baku przez przewody i listwę (względnie TBI w GLI) - czym odbiera nagromadzone ciepło. Jakkolwiek teoria dyskusyjna czy ma to jakiś wpływ na trwałość wtryskliwaczy, które się przecież w czasie pracy silnika na LPG nie otwierają. Ja się nie wypowiadam. |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-05-23 21:15:30 |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-05-23 22:20:40
luzik, ale nadal mamy problem zapalania się kontrolki check engine. może by ona nie denerwowała, jakby się wyjęło żarówkę, jak zaraz ktoś tak poradzi, ale czy nie będzie w tym momencie komputer pracować w otwartej pętli (trybie serwisowym)? |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-05-23 22:23:22 Z jakim błędem ? |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2006-03-30 21:41:33
ciekawe, ciekawe, ja mam GSI z automatycznym odcięciem pompy i check mi się CZASAMI zapala, ale z tego względu że mam założoną instalkę I generacji i mieszanka nie zawsze jest taka jaka być powinna, a nie z powodu odcięcia pompy pompę mam odciętą od około 45kkm od września 2002, wtryski i pompa oczywiście działają bez zarzutu |
kaziu50 POLONEZ ATU PLUS lpg ... Oświęcim ATU GSI 86KM. | 2006-08-28 19:02:59 "Niech się dzieje wola nieba z nią się zgadzać zawsze trzeba"---zamontowałem odcięcie pomy paliwa i jak narazie żadne błędy nie występują.A pompa milczy. |