Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2013-08-27 13:42:16 Odleglosc jest wymuszona praca wahacza to fakt. Zwrotnica moja jest bazowa i zrobiona w tych odleglosciach na czuja poniewaz nigdzie nie ma tych wymiarow podanych.
Sam wahacz zapewne tez bedzie trzeba zmienic poniewaz jest w lini proste a nie jak tam w lekkim bananie co u mnie wplywa nato ze jedno kolo w skecie opiera si ogranicznikiem o wahacz a zewnetrzne nie osiaga pelnego wychylenia i jest niejsce na prace. Ale wasze uwagi w tej kwestii wezme pod uwage przy budowie zwrotnic nr 2 i zmniejsze ta odleglosc na tyle na ile pozwoli jednolity wahacz. Zasadniczo moze to byc okolo 20mm mniej. |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2013-08-27 14:00:40 Grube mody widze, nie ogarniam to się nie wypowiadam
Byle się sprawdziły i auto dobrze jeździło. |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2013-08-28 21:27:18 Trochę dziwnie wygląda ...
Taki jest skręt na postoju i dokręca się jeszcze odrobinę w ruchu. Robiłem dziś zbieżność - negat wyszedł 6,5 stopnia. W sumie w normalnej jeździe nie widzę za bardzo różnicy w stosunku do tego co było wcześniej bez negatu. Oglądałem sobie dzisiaj tor niedaleko o nawierzchni betonowej / betonowa kostka na terenie STWCenter. Prawdopodobnie przetestuję tam sobie zawieszenie i jeszcze kilka innych elementów. Wasze podpowiedzi dały mi sporo do myślenia odnośnie rozwiązań poprawkowych zwrotnicy i wprowadzę je w życie na pewno przy robieniu już docelowej. Pomimo tej odległości jaka jest śruba trzymająca uniball wahacza to 14 - 10.9 ... do najsłabszych też nie należy. Sprawdzić nie zaszkodzi. |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2013-08-28 21:30:58 Ja tam się nie znam, ale wygląda to mega karykaturalnie. |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2013-08-28 21:35:43 |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2013-08-28 22:30:48 I robi robotę, dopracujesz i już w ogóle nie będzie strachu że coś się urwie, bo rzeczywiście ta odległość od uniballa jest niepokojąca, ale myślę że do testów nad ver. 1.1 śruby 10,9 wytrzymają
A i jesteś w trochę lepszej sytuacji jak ta beta w twoim chociaż się koła zamykają w obrysie nadkoli |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2013-08-29 23:05:51 Zapodaj fotę na skręconych
Ile tam jest tych stopniów jest? Może jeszcze coś przeszkadza, nie możemy być gorsi od 2002 Kompensację Ackermana to uwzględniałeś przy otworach zwrotnic do drążka kierowniczego? |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2013-08-30 06:28:54 Tak uwzględniłem.
Ackerman jest w tej chwili prawie na 0 - różnica jest kilku mm - nie przekracza 1cm. Wczoraj przerobiłem jedną zwrotnicę zmniejszając dystans na uniballach z 50mm do 34mm. Niżej już nie mogę żeby miał zakres pracy. Dzisiaj przerobię drugą i będzie z głowy. Ale tak kombinuje czy na końcowej zwrotnicy nie spróbować zrobić anty ackermana ... Teraz układ kierowniczy jest prawie kwadratem. Powinienem osiągać teoretycznie takie coś. Ale właśnie przez to że się opiera odbojem na wahaczu nie mogę dokręcić zewnętrznego koła. Trzeba zrobić odpowiedni wahacz który na to pozwoli. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2013-08-30 09:29:11
Prostokątem Panie Inżynierze... Mnie się ta rzeźba ogólnie bardzo podoba. Popieram w 100% takie wynalazki. Pęknie nie pęknie, śrubę zetnie nie zetnie to jak mniemam i tak testy drogowe pokażą. Ja w Ciebie wierzę Jacku, że po wyeliminowaniu kilku kiksów będzie działać jak należy |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2013-08-31 09:48:46
Prawie robi dużą różnicę Projekt ciekawy i czekam aż będą pierwsze testy. A co kwadratu, to było tylko jedno auto - z tego co się orientuję, które przedni zawias miało wpisane w kwadrat - Escort MkI i MkII. Dlatego tak się prowadziło w poślizgu. |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2013-09-01 12:13:25 Wczoraj przejechałem nim parę km na miejscówkę postojową i wszystko gra.
Pod koniec trochę nim poszarpałem na lewo i prawo - narazie wszystko się trzyma. Prawdopodobnie w przyszły weekend wypróbuję to na torze w warunkach dużych przeciążeń. Tu foto na jednakowej wielkości kołach. Przyda się kilka cali więcej na tylne fele ... Przecież że prostokąt ... się pomyliłem. Po tej krótkiej jeździe widzę że ma tendencje do "myszkowania" po drodze. Po prostej na równej drodze jedzie prosto ale wystarczy delikatnie skręcić kierownicą i wyrywa się w stronę skrętu. Będę się musiał przyzwyczaić do tego... jest bardzo precyzyjny. [ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2013-09-01 12:18:43 ] |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2013-09-01 13:02:51 a geo jak masz ustawione? 0 ? zbieznie? rozbieznie? |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2013-09-01 13:21:25 trochę rozbieżnie
zmieniło sie odrobinę po skróceniu zwrotnic ale dość ciekawie się prowadzi. |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2013-09-01 14:54:08 mysle ze jak masz wszystko na uniballach i nic ci tam nie pracuje na rozginanie to max powinieneś mieć na 0 ew delikutasnie zbieznie
rozbieznie to się robi w FWD które momentem dogina zawieszenie do przodu |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2013-09-01 18:55:58 zobacze jak przetestuję ...
zmiany sie zrobi na bierzaco ... pojdzie test i zobaczymy |
Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2013-09-02 23:01:43 A takie piękne autko było |
Dar00 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2013-09-03 09:43:46 Pięknie to teraz będzie wyglądać jak będzie szło bokiem i kontry nigdy nie braknie |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2013-09-08 20:32:44 Felgi na tył uzbrojone ale myślałem że profil 50 będzie lepiej tu leżał. Trudno jak je zjadę to wrzucę coś w profilu 45 ale węższe. Dziś byłem na torze STW żeby stwierdzili czy wydech nie jest dla nich za głośny i choć nie miałem w planach jazdy to chcieli żebym zrobił kółko ... Większych strat nie było poza pękniętym poszerzeniem i urwanym mocowaniem tylnej lampy ... Koła bezproblemowo się ogarnęły ale nie nadają się na takie tory jak ten. Pewnie za tydzień sobie go tam potestuję i zbiorę trochę materiałów audio/video to się podzielę. |
Dar00 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2013-09-17 14:53:40 i jak testy? |