Większe felgi w Escorcie. Jakie dobrać aby nie przesadzić? - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a zapytaj o 205/40/17 w jakiej cenie ma 2szt
  
 
Cytat:
2007-02-15 23:14:06, crazy_driver pisze:
450 zł za komplet,



a masz możliowość załatwienia jeszcze jednego kompletu?
  
 
Jutro pogam z gościem, jeżeli ma takich więcej albo będzie miał to nie ma problemu...
  
 
Cytat:
2007-02-15 23:21:31, crazy_driver pisze:
Jutro pogam z gościem, jeżeli ma takich więcej albo będzie miał to nie ma problemu...



Super więc czekam na jakies info.jak coś będzie to obgadamy resztę na gg
  
 
rozmiar taki sam Cię interesuje?
  
 
Cytat:
2007-02-15 23:27:14, crazy_driver pisze:
rozmiar taki sam Cię interesuje?



Dokładnie ten sam 195/45/16

Z góry dzieki za pomoc.
  
 
Cytat:
2007-02-15 12:06:22, kauczuk-krk pisze:
Wygooglaj sobie "przelicznik rozmiaru opon" a za wzór podstaw 195/50/15 i jeśli nie przekroczy 3% to nie ma się za bardzo czym martwić



No oczywisdcie chodzilo o 185/60 na r14 .

Ale trzeba miec jeszce informacje fabryczne jakie mialem a ja nie wiem . Zeby uzyc takiego kalkulatora ;]
  
 
Cytat:
2007-02-16 21:41:42, 5zymon pisze:
No oczywisdcie chodzilo o 185/60 na r14 . Ale trzeba miec jeszce informacje fabryczne jakie mialem a ja nie wiem . Zeby uzyc takiego kalkulatora ;]



No właśnie takie jak napisałeś
  
 
Czy ktos ma u siebie takie felgi 17"? Jest z nimi problem na kapciach np 205/40/17?
  
 
ja mam takie tylko malowane na biało i bez dekli
klik
ciężko jest na koleinach ściąga troszkę i taczki straszne
  
 
Siema Panowie właśnie mam pytanie co do tych felg.... patrzę orientacyjnie za jakimiś 17" ale widze że macie jakies problemy.. nie chciałbym wymieniać zawieszenia oryginalnego na sportowe... już kiedyś miałem samochód z takim...;/ A pytanie dotyczy rozmiaru felg jakie ma być ET i jak szeroka opona wchodzi dodam że mam Essiego z 91 i jest to Cabrio
  
 
potrzebujesz ET 38,
na orginalnym zawieszeniu smialo wchodza 17"
z tylu wejda ci oponki 225 a z przodu lepiej nieszersze niz 205 bo beda trudnosci z skrecaniem
  
 
ok wielkie dzięki za odpowiedz..
  
 
ok zeby nie robic nowych tematow

przy escorcie mk7 plus springi weitec - 40 chyba

jakie et zeby nic nie kombinowac z rantami i nadkolami
felga 15 lub 16

et28 jest inne niz we wszystkich postach ale co to znaczy ? ze bedzie za szeroka?
  
 
Będzie za bardzo wystawać na zewnątrz. Im niższe ET, tym bardziej felga odstaje, im wyższe, tym bardziej wchodzi w nadkole. 28 mają chyba Cosworthy. Zobacz, jak wystają. Są problemy z dobijaniem o rant na dziurach.
  
 
Cytat:
2007-12-13 14:26:30, Wojo pisze:
Będzie za bardzo wystawać na zewnątrz. Im niższe ET, tym bardziej felga odstaje, im wyższe, tym bardziej wchodzi w nadkole. 28 mają chyba Cosworthy. Zobacz, jak wystają. Są problemy z dobijaniem o rant na dziurach.


cosworthy maja 25
  
 
A może, tak czy siak 28 będzie chyba trochę za mało... A jaką mają szerokość?
  
 
szerokosci nie znam dopiero napisalem zapytanie...
tak tez czulem...
jak cos fajnego zawsze wiatr w oczy


no nic trzeba dalej przekopywac allegro


[ wiadomość edytowana przez: koniuXR3i dnia 2007-12-13 16:17:05 ]
  
 
a wiec tak
felga jezdzila na fordzie.. wiec otwor raczej pasi

a na feldze jest

7Jx15H2
E28


wyczytalem ze danio ma 8j i ma et20 i 25... wiec przy 7j moze nie bedzie az tak zle


[ wiadomość edytowana przez: koniuXR3i dnia 2007-12-13 16:50:13 ]

a wiec tak
poszukalem na google i co znalzlem

watek savo znalazlem link do fefk
no jak dla mnie wyglada bomba..ale niech mi ktos powie czy przy przy springach weitec chyba -40 nadal bedzie dobrze?

[ wiadomość edytowana przez: koniuXR3i dnia 2007-12-13 17:44:46 ]
  
 
Cytat:
2007-08-30 18:05:52, POMPA pisze:
potrzebujesz ET 38, na orginalnym zawieszeniu smialo wchodza 17" z tylu wejda ci oponki 225 a z przodu lepiej nieszersze niz 205 bo beda trudnosci z skrecaniem



Majac RS7 17" i et 38 J7,5 to zakladajac 215 tarlo z tylu o rant blotnika,z przodu tez o rant a przy skrecaniu nic sie nie dzialo