Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2005-08-08 09:48:47 ja wymieniam sam. nie wiem czy masz narzedzia i doświadczenie |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2005-08-08 20:10:45 przydaje się klucz dynamometryczny. dobrze jest sprawdzić momenty dokręcania śrub. nie na pałę. |
looqasch T E L E T U B I Ś 2x Mitsubishi Galant ... .... | 2005-08-08 20:21:53 Dla Corolli E8 i E9 i pewnie też u ciebie moment dokręcenia tej nakrętki wynosi 190 Nm |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-08-09 09:35:04 Ze stukającym przegubem powiedzmy ze można jeździć ale musi on być w osłonie żeby jego stan się jako-tako nie pogarszał...
Bez osłony piach bardzo szybko zniszczy przegub. Pozdrawiam |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2005-08-11 22:22:18 Ja to robię trochę inaczej:
zdejmuję osłonę przegubu wewnętrznego, odkręcam gałkę z wahacza i zrzucam ją z wahacza, wyjmuję bebechy z przegubu wewnętrznego razem z półośką (obudowa przegubu zostaje w skrzyni), zdejmuję seger zabezpieczający, zrzucam to coś trójramienne (wewnętrzną część przegubu), ściągam osłony wewn., zewn., wymieniam co trzeba i składam w odwrotnej kolejności. Do wyjęcia całej półosi (przynajmniej w Carinie) trzeba spuścić olej ze skrzyni Pozdro. |