Krzywe zawory

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jaka może być przyczyna ze zawory się pokrzywiły 8 sących i 1 wydechowy w silniku m 50 2,5 24V dzięki za podpowiedzi
  
 
  
 
Znaczne przekroczenie dopuszczalnej prędkości obrotowej w połączeniu z przegrzaniem zaworów.
  
 
przygazowałem obroty przekroczyły czerwone pole no i się stało czyzby od tego ???
  
 
Zobacz jak jeźdżą na rajdach - do czerwonego pola albo zmiana biegu tuż przed nim. Nie kręci się nigdy na chama do końca aż rozłączy zapłon bo takie mogą być w końcu skutki
  
 
Cytat:
2006-06-23 14:05:50, bmwzgy pisze:
przygazowałem obroty przekroczyły czerwone pole no i się stało czyzby od tego ???


I nie odcieło Ci zapłonu???
  
 
pewnie na gazie. Na benzynie odcina na gazie nie.
  
 
Cytat:
2006-06-23 11:22:14, bmwzgy pisze:
jaka może być przyczyna ze zawory się pokrzywiły 8 sących i 1 wydechowy w silniku m 50 2,5 24V dzięki za podpowiedzi

jak masz vanosa to właśnie jego to wina a to że osiągnołeś czerwone pole niczego nie zmienia ja osiągam je kilka razy dziennie zarowno w samochodzie jak i motocyklu (do odcięcia) i nic sie nie dzieje
  
 
Cytat:
2006-06-23 15:19:15, biem pisze:
Zobacz jak jeźdżą na rajdach - do czerwonego pola albo zmiana biegu tuż przed nim. Nie kręci się nigdy na chama do końca aż rozłączy zapłon bo takie mogą być w końcu skutki



Krece do czerownego permanentnie i nic sie nie dzieje

Cytat:
Jeztom (Paweł) 9:26:58

pewnie na gazie. Na benzynie odcina na gazie nie.



odcina


[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2006-06-23 19:30:26 ]
  
 
Cytat:
2006-06-23 19:29:46, mibhell pisze:
odcina [ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2006-06-23 19:30:26 ]


w pierwszej i drugiej generacji nie odcina. Jak Ci działa odcięcie benzyny jadac na gazie?
Wyjątkiem jest silnik M30 i byc może jakies starsze jeszcze, ale innych wyjątków nie znam. pzdr
  
 
Cytat:
2006-06-24 10:12:58, Jeztom pisze:
w pierwszej i drugiej generacji nie odcina. Jak Ci działa odcięcie benzyny jadac na gazie? Wyjątkiem jest silnik M30 i byc może jakies starsze jeszcze, ale innych wyjątków nie znam. pzdr

w niektorych aparatach zapłonowych był palec se sprężyną który pod wpływem siły odśrodkowej zwierał iskre do masy i dlatego ma odcięcie
  
 
Ja również kręcę do czerwonego pola i to bardzo często.silniki m50 bardzo lubią wysokie obroty i jeśli z silnikiem jest wszystko ok. tzn.olej w normie,sprawna elektronika to nie ma prawa się nic stać kręcąc tak wysoko.gdyby było jakieś zagrożenie to odcięcie zapłonu nie byłoby przy 6.5tys/obr tylko przy 5tyś inżynierowie bmw napewno o tym pomyśleli Może ci się zawory w gniazdach przytarły,może masz niedosmarowaną głowicę.Mam znajomego któremu w m 50 staneły zawory na 3 cylindrach,skutki tego były opłakane:rozwaliło głowice i tłoki.a przyczyna:najprawdopodobniej miał mało oleju i to w połączeniu ze stromym wjazdem do garażu pod domem dało taki efekt ,innej przyczyny nie mógł znaleźdz bo silnik miał niecałe 200tys. więc na silnik m50 to nie dużo. Pozdrawiam
  
 
a moze przyczyną bylo krecenie na wysokie obroty przy zimnym silniku z tego co wiem bmw wyjątkowo nielubi zimnego silnika...
  
 
TO BYŁO NA GAZIE , BO NA BENZYNIE JEST NORMALNIE ODCINA A NA GAZIE WCHODZI NA MAKSA AZ MIJA WSZYSTKIE CYFERKI DAŁEM DO MECHANIKA ZOBACZYMY CO Z TEGO WJDZIE BO NIBY WSZYSTKO WPORZĄDKU JAK ZROBI TO SIĘ ODEZWE CO Z TEGO WYSZŁO POZDROWIENIA MIŁOŚNIKOM BMW
  
 
Moj kolega w 2.5 24v przez przypadek przeredukowal z 5 na 2 i vanos pogiol mu zawory. Mechanik powiedzial ze tak sie dzieje z vanosem przy ekstemalnym hamowaniu silnikiem.

pzdr.

[ wiadomość edytowana przez: Barter dnia 2006-06-25 16:49:54 ]
  
 
Jak to mówią z vanosem źle, bez vanosa jeszcze gorzej hehe a ja uważam, że kijowej tancerce to i rombek w majtkach będzie przeszkadzał dlatego wszystko z głową panowie