Citroen Saxo 1.1 1997 r. - ocena badania technicznego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Zastanawiam się nad zakupem Citroena Saxo 1.1 (44kW) z 1997 roku.
Przed zakupem udałem się jednak do mechanika, żeby samochód "sprawdził" i wskazał co jest do zrobienia.
Po badaniu kontrolnym, wycenił mi obligatoryjny remont (części + robocizna) na ok. 1300-1400 zł:

Ustawienie zbieżności - 100 zł
Tylne tuleje + wahacze -> 300 zł
Hamulec przód (uruchomienie) - 150 zł
Amortyzatory tył - 270 zł
Olej + filtry - 280 zł
Zrobienie zamka - 200 - 250 zł (nie otwierają się przednie drzwi od strony kierowcy)

Prosiłbym Was o ocenę protokołu badania pojazdu - czy remont tylnego zawieszenia jest potrzebny? Czy ustawienie zbieżności jest potrzebne?
Jak oceniacie stan techniczny?

Wiadomo, że auto ma swoje lata, ale ma mi głównie służyć do jazdy do pracy, na uczelnię + okazjonalnie po "regionie".

Tutaj badanie techniczne:


PS. Pozwoliłem sobie dodać post do tego działu, gdyż z tego co wiem Citroen Saxo = Peugeot 106 (pod względem mechaniki).
  
 
Jak wymieniasz tuleje i wahacze to zbieżność jest konieczna.
Co do reszty - to w miarę normalne ceny. I to tzw pakiet startowy po zakupie używanego auta.
A co z rozrządem? Masz pewne info kiedy był wymieniany? Bo jak nie to dochodzi kolejne 700-800 PLN.
Co do oceny, jak mechanik zakwalifikował wahacze do wymiany to pewnie są pordzewiałe.


[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2016-01-22 08:47:06 ]