Czyżby akumulator padał?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Od prawie trzech miesięcy mam kłopoty z akumulatorem.Zwykle ze dwa razy w miesiącu wyładowywuje się na maxa. Wymieniłem alternator bo mi padł, podobno ten jest w dobrym stanie. Ostatnio zmieniłem elektryka i stwierdził że alternator nie ładuje na światłach , podobno jakieś błędy w instalacji. Pogrzebał zrobił i powiedział że jest teraz będzie oki. Niestety dziś po całym dniu jazdy na światłach z wycieraczkami i całym sprzętem znowu się rozładował.
Akumulator Centra Plus 72Ah zakupiony rok temu na gwarancji jeszcze . Teraz już tylko podejrzewam Akumulator bo co innego? Głupi już jestem bo dwóch elektryków nie pomaga a stanąć w mieście i tachać Aku do domu to niezbyt fajna sprawa((( Czy można jakoś sprawdzić czy akumulator jest w pełni sprawny?
Dodam jeszcze iż wyładowywuje się w warunkach ekstremalnycj to znaczy po jeździe na światłach z wycieraczkami i nadmuchem.

[ wiadomość edytowana przez: PiterK dnia 2006-04-05 17:27:42 ]

cześć jeśli wczesniej nic nie było robione z elektryką a alternator ładuje to może byc coś z masą jest jakieś przebicie lub akumlator robi zwarcie ja tak miałem w fordzie skorpinie a aku robił mnie w banbuko zostawiałem auto rano przychodze i nic ,czasem stoje w miescie i chcę odjechac a tu nic, przpadek sprawił że byłem u elektryka i w tym momencie nie odpalił i okazało jw. a wcześniej stwierdzano że silnik pompy paliwa się wyłancza lub silniczek w klapie bagażnik bo był na pilota itp. więdz niech dobry elektryk sprawdzi akumlator. nar pozdrowienia :

Raczej obstawiałbym mimo wszystko alternator i okolice.
Skoro dobrze trzyma dopóki nie dasz zwiększonego obciążenia to na mój chłopski rozum wszystko wskazuje na to, że alternator nie wydala.
Może podjedź do gości z akumulatorami na Prandoty niech się temu przyjrzą ?
Pozdro.

Cytat:
2006-04-05 17:25:26, PiterK pisze: