Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2006-11-04 09:44:16 kolizyjny
Rozebrałeś już go? |
mlody-toyka ->Toyota Parking Only<- Toyota Carina II Józefów | 2006-11-04 11:28:46 nie bede go narazie rozbieral , zaloze pasek , ustawie rozrzad i sprobuje zakrecic a potem zobaczymy dalej ..... |
PiterK Toyota Carina 2.oD Kraków | 2006-11-04 14:46:53 Wszystko zalezy od tego jak prędko jechałeś jak się zerwał. Mi to zdarzyło się kiedyś w Peugeocie ale przy prędkosci około 20 km na godzine, po wyjeździe ze skrzyżowania - i chyba jechałem na luzie bez włączonego biegu. Nic się nie stało ale pwoiedzieli mi ze miałem duzo szczęścia.
Przy duzych prędkosciach podobno jest masakra w silniku( Odnosnie jeszcze wymianny paska w dieslu to nie jest takie proste bo jak źle założysz to może ci nieźle paliwo zżerać , raczej polecam kumatego mechanika do takich spraw. Poz atym nie wydaje mi si ę dobrym pomysłem uruchamianie silnika bez oszacowania czy to nie pogorszy sprawy. Pozdro. [ wiadomość edytowana przez: PiterK dnia 2006-11-04 14:52:17 ] |
mlody-toyka ->Toyota Parking Only<- Toyota Carina II Józefów | 2006-11-04 15:24:44 ja jechalem ze 40 na godzine ale niestety na biegu. na załozenie paska oddaje do znajomego mechanika bo nie mam ksiązki i sam rozrządu nie ustawie. pozniej bede sie meczył sam , oby tylko zawory poszly a nie dół silnika bo wtedy to juz h... z silnikiem. mam jeszcze pytanie jak ułozone sa zawory względem tłoka ??pod kątem czy prostopadle ?? |
profesorr TOYOTA DRIVER landcruiser ,coro ... okolice brzeska | 2006-11-04 15:31:07 raczej sie nie łudz,jest kolizyjnyjeśli już założysz pasek to nie kręć rozrusznikiem tylko pare obrotów ręcznie,wykręć świece żarowe żeby lekko sie kręcił bez oporów i powoli obracaj żebyś czuł pod ręką,jeśli poczujesz w którymś miejscu opór to nawet nie kręć rozrusznikiem bo jeszcze więcej sie rozsypie |