BMW 525i 24v ,po wymianie pierscieni spala dużo oleju !!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CZESC! Mam 525i 24v z 92 r, pewego dnia zaczelo cos pukac i zaczal chodzic na 5 cylindrow,i strasznie spalal olej ok 1l na 50km i dymil. mechanik po rozkreceniu stwierdzil ze trzeba wymienic pierscionki i zrobic glowice,stwierdzilk ze tuleje sa wporządku. zakupilem uszczelki ,pierscienie firmy chyba MAHLE , uszczelniacze zaworowe.glowice zrobil, pierscienie wymienil. Po wymianie pierscieni chodzi na 6 cyl ale olej nadal spala( przejechalem juz 20 tys km) i coraz wiecej spala, ok 1l na 500km,po wymianie pierscieni spala ok 1l na 1000/1500km i nadal jest tepy taki jak byl wczesniej. Sam nie wiem co jest , albo wymienil tylko na tym tloku co calkiem puscilo , a reszte sobie zostawil. POMÓZCIE !!! Co wy o tym myslicie ??
  
 
Witam!

Podjedź do innego mechanika (dobrego) niech sprawdzi ci kompresję (próba olejowa).
Jeżeli kompresja jest ok, to prawdopodobnie pierścienie źle spasowały się w rowkach i olej dostaje się przez zamek tłoka, albo przy składaniu pękł mu jakiś pierścień i założył stary. Mógł też odjebać manewr i wymienił ci pierścienie na jednym tłoku.
Jeszcze jest taka opcja, że mogłeś mieć remont na tym silniku i pierścienie mogłeś mieć źle dobrane. Wtedy będziesz miał mniejszą kompresję.
Jak ci się szykuję nie długo wymiana oleju to możesz zalać jakiegoś dobrego doktora. Jeżeli nastąpi poprawa to prawdopodobnie szykuje ci się kolejny spory wydatek. Sprawdź też wycieki oleju. Poszukaj jakie powinieneś mieć normalne ciśnienie sprężania dla porównania.

Pozdro!