E 34 Wycieraczki przedniej szyby :/

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z jednym ramieniem wycieraczki tym od strony pasażera (dłuższe ramie) zaraz przy nasadzie na frez zachacza mi te ramie o maske .. Nie wiem jak to jest mozliwe w innych E-34 tego nie mialem . Jest to uciązliwe i hałasuje stukając. No i wiadomo jak dłuzej tak bedzie to caly lakier mi zetrze z krawedzi i bedzie lipa. Regulacja nic nie daje, ramie jest jakby za plytko wsadzene. Auto nigdy nie bylo bite, nie mialo nawet stluczki. maska nie jest wgnieciona co to moze byc krzywe ramie ??? (nie wyglada) ??? HELP
  
 
moje jobydwa E34 ma tak i patrzyłem w kilku innych i terz ocierało
widocznie zdarza sie
  
 
walcze z tym efektem od dłuższego czasu i nic nie wskurałem, jeśli piszesz,że w poprzednich e34 tego nie miałeś ,to dziwne, bo ja jeszcze nie spotkałem e34 bez tego defektu. podobno trzeba wymieniać cały mechanizm wycieraczek, lub wstawić maske z modelu po liftingu(szeroki gril). tak czy owak ja wolałem sie do tego przyzwyczaić i od czasu do czasu robić małe poprawki na krawędzi maski. jeśli ktoś zna złoty sposób to prosze o podzielenie sie nim.
  
 
przeciez to nie mozliwe zeby takie cos sie dzialo. Chyba jak ktos kupowal auto to nie mial takiego problemu ?? Wiec to jakies dziwne. A powaznie mowie ze nie mialem tego w poprzednich modelach z roku 91 i 93 (waski grill). Moj ojciec podsunol mi rozwiazanie ktore musze wyprobowac i powiem czy zadziala. Trzpien na ktorym sie trzma wycieraczka jest regulowany. Ma dwie nakretki jedna odkrecasz na dole i na gorze trzpien idzie w dol pozniej kontrujesz to nakretka na tyle aby trzpien byl niziutko i wtedy ramie nie powinno chaczyc o maske pzdr...
  
 
krzysiu77 szczerze powiem to mnie troszke rozbawiles tekstem "trzeba wymienic caly mechanizm" nie przesadzaj. on sie sa z siebie nie psuje, a ja widzialem wiele E34 ktore nie mialy tego problemu. pzdr...
  
 
Cytat:
2005-11-08 17:56:43, ArturLegnica pisze:
krzysiu77 szczerze powiem to mnie troszke rozbawiles tekstem "trzeba wymienic caly mechanizm" nie przesadzaj. on sie sa z siebie nie psuje, a ja widzialem wiele E34 ktore nie mialy tego problemu. pzdr...



na pewno nie jest to normalne, moj kolega ma 2 sztuki e34 520 91r i 93r 525, w zadnej tego problemu nie ma. obie nie sa idealne i maja duze przebiegi 330tk i 250tkm. obie byly uderzone
  
 
Moze dlatego nie ma problemu ze były uderzone
  
 
Cytat:
2005-11-08 19:13:23, mibhell pisze:
Moze dlatego nie ma problemu ze były uderzone



heheh niedokladnie powiedzialem jedna byla walona w przod i na dodatek jest po gradobiciu a ta druga miala tylko przetarty bok wiec to raczej nie od tego;]
  
 
Cytat:
2005-11-08 17:56:43, ArturLegnica pisze:
krzysiu77 szczerze powiem to mnie troszke rozbawiles tekstem "trzeba wymienic caly mechanizm" nie przesadzaj. on sie sa z siebie nie psuje, a ja widzialem wiele E34 ktore nie mialy tego problemu. pzdr...



Jeśli ramię wycieraczek ociera o maskę, oznacza to że mechanizm wycieraczek jest zużyty. Wymiana mechanizmu to najprostszy sposób naprawy, tak naprawdę niewiele kosztuje. Dla tych, którzy dysponują wolnym czasem, może być tańsza naprawa mechanizmu
  
 
Cytat:
2005-11-08 17:56:43, ArturLegnica pisze:
krzysiu77 szczerze powiem to mnie troszke rozbawiles tekstem "trzeba wymienic caly mechanizm" nie przesadzaj. on sie sa z siebie nie psuje, a ja widzialem wiele E34 ktore nie mialy tego problemu. pzdr...


ja tego nie wymyśliłem- opieram sie na radach mechanika z ASO bmw koło szczecina.
  
 
niestety ale ja sie spotkałem z takim przypadkiem ale w 100 procenatach była to wina walenia i złego prostowania auta w e34 trzeba zwracać uwage czy nie jest podbity przód auta czyli czy trzyma linie
  
 
czlowieku wyraznie napisalem AUTO NIE BYŁO BITE i nie wnioskuje tego z komentarza sprzedajacego mi je. Rozumiesz wiec ??
  
 
Nie za bardzo rozumiem o tso chodzi....
Chyba nikt tu nie próbuje powiedzieć że te samochody mają tak od nowości ?? Mi tam nic nie ociera.
  
 
Cytat:
2005-11-08 22:31:02, sim_one pisze:
Nie za bardzo rozumiem o tso chodzi....




na chwile obecna sa 2 mozliwosci: zuzyty mechanizm wycieraczki, krzywy samochod.
  
 
Lub ze ktos tam zaagladal i zle przykrecil trzpien..!! jak ociera tak to wsytarczy ten trzpien krecic glebiej i nie bedzie to pierwsze, drugie nie ma do tego nic zuzyty mechanizm bo nie ma mozliwosci wplyniecia na to, po trzecie auto jakby bylo krzywe to i tak nie ocierało by, bo to jest problem pionowy, czyli ramie jest po porstu za wysoko. 4 auto nie bylo bite bo sa na to dokumenty i auto jest z niemiec, jest 3 tyg w kraju. A mialem poprzednie bmw ktore bylo bite, a drugie ktore tez nie bylo najlepiej zadbane i wycieraczka nie ocierala. a i po 5 to ktos kto sie choc troszke zna widzi czy bylo bite, czy nie bo jesli tak to nikt by sie nie pytal dlaczego tak sie dzieje. A tu autko igielka stan idealny. a ocieralo ale juz nie ociera wystarczy dwie nakretki odkrecic i przykrecic nizej trzpien poprostu to takie banalne. Jak widzial ktos z was taki mechanizmy kiedys w zyciu to bedzie wiedzial o co chodzi bo nie chce mi sie rysowac..

[ wiadomość edytowana przez: ArturLegnica dnia 2005-11-08 23:02:20 ]
  
 
ja miałem tak u sibie jak rozbierałem ostatnio kratke bo woda mi naciekła od mycia ale to inna sprawa ,zdjołem ramie zamontowałem nizej dokreciłem dobrze i jest ok wszystko to sprawa regulacji niewiem jak u was ale u mnie nic tam nie trze tarło przez moment jak żle załozyłem
  
 
Wlasnie!!

mam dokladnie to samo w swojej e34. Wycieraczka od strony pasazera wali w maske u nasady. Poprzedni wlasciciel jakos sie tym nie przejmowal bo juz jest zdrowo wyrabana (wycieraczka). Samochod nigdy nie byl bity.. wyglada na to, ze to czesta usterka w e34. Sprobuje zrobic tak jak draiwer5 radzi..

pozdrawiam
  
 
Regulacja trzpienia może pomóc w rozwiązaniu problemu ocierania o maskę, natomiast nie zniweluje hałasu mechanizmu. Jeśli mechanizm hałasuje, oznacza to że tulejki mechanizmu są zużyte. W takim wypadku jedynym rozwiązaniem jest naprawa mechanizmu, w szczególności wymiana na nowy.
  
 
Ale nikt tu nie pisze ze mu mechanizm halasuje.... :/, to raczej jakies rzadki przypadek .... dobrze ze te ramie wycieraczki jest aluminowe, inaczej maska by niezle ucierpiala....

[ wiadomość edytowana przez: ArturLegnica dnia 2005-11-09 12:16:32 ]
  
 
mialem to samo u siebie wycieraczka od strony pasazera walila po masce tak ze jak kumpel ze mna jechal w deszcz to sie przestraszyl

ja u siebie wymienilem meczhanizm na inny i teraz jest wszystko OKI
zuzywa sie tulejka w ktorej pracuje trzpien u mnie bylo to do tego stopnia ze trzpien chodzil 2-3mm