Wymiana uszczelniaczy e-34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mam zamiar wymienić uszczelniacze zaworów w E34 2.0 12 V i po pierwszych oględzinach nie dokońca wiem jak to sprawanie zrobić tzn. żeby nie rozbebeszyć połowy przodu. Narazie mam zamiar zdemontować kolektor dolotowy który zasłania trochę zawory i wtedy spróbować ale zanim zacznę chciałem się poradzić kogoś kto ma w tym jakieś swoje doświadczenia.
Tak więc jeżeli ma ktoś jakieś szybkie FAQ to byłbym wdzięczny.
Pozdrowienia.
  
 
Witam !
Czasem pomaga "szukajka" na forum.
Zobacz to ...uszczelniacze....
Pozdrawiam
  
 
Nawet nie śmiałbym tworzyć nowego tematu bez sprawdzenia "szukajką". Ale dokładnie problem nie w samej technicznej sprawie zmiany uszczelniaczy ale bardziej dostania się do zaworów. Kolektor dolotowy sprawnie przykrywa te na 3 i 4 cylindrze i dlatego mam zamiar go zdemontować przed wymianą, ale nie jestem pewien czy to wystarczy, czy popychacze dają sie przesuwać na tyle żeby dostać się i zdjąć sprężyny czy np. będzie trzeba wyciągać całe wałki popychaczy bo wtedy to kompletnie inny zakres robót itp. Dlatego pytam o ten konkretny model silnika.
Nie wiem czy użyłem dobrych pojęć technicznych ale nie jestem w tym specem.
A tak na marginesie dzieki za odzew bo myślałem że już okres urlopowy w pełni
Pozdrawiam