Do TDSowców

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,
czy mógłby ktoś z posiadaczy TD/TDS sprawdzić jak się zachowa auto na wolnych obrotach odpinając wtyczkę(łącznik) od sterowania kątem wtrysku? Znajduje się przy dolnej części pompy wtryskowej, czarna.
U mnie jak odepnę gdy silnik chodzi na wolnych to strasznie zaczyna głośno pracować i terkotać. Wydaje mi się, że jest coś nie tak bo na wolnych obrotach nie powinno być zmiany w pracy silnika, dopiero przy wyższych obrotach i obciążeniu kąt wtrysku się przyśpiesza.
Może się mylę,
Ogólnie auto idzie ok, ale wydaje mi się że zbyt wolno wchodzi na obroty, zapala idealnie zimny i ciepły.
Może szukam dziury w całym...
Kto odpowie?

pozdrawiam
  
 
chyba tak zmien lepiej filtr powietrza zamiast odczepiac wtyczki i proponowac to jeszcze innym naprawiaj gdy sie naprawde cos psuje a nie gdy sam juz popsujesz