Co jest przyczyną spalania oleju ?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem taki, pali mi 0,5 l na 1 tys km jak nie więcej. Na samym początku myślałem, że dużo go ucieka do płynu chłodniczego więc wymieniłem uszczelke pod głowicą ( oprócz tego mi ubywał płyn chłodniczy, kopcił i takie tam więc uszczelka napewno byla zła ). Sytuacja teraz przedstawia się tak, że dalej mi kopci przy ruszaniu i wyższych obrotach. Co jest grane ? dlaczego tyle pali ? da się to jakoś naprawić i jakim kosztem ?

Sprawdzałem ciśnienie i miałem z tego co pamiętam 12,6 bara więc nieźle podobno Już kompletnie nie wiem co jest grane... A teraz od 2 tygodni zaczął mi jeszcze chodzić na 3 gary

świece+ kable WN zmieniałem 6 tys km temu, podobnie jak wszystkie filtry

Jak już pisałem nie jestem mechanikiem Ale możliwe ze pierścienie na tłokach już są zużyte...

a pompa wody byla robiona? jak mowisz ze plynu ci ubywalo

a nie poci się nigdzie olejem?

No właśnie pompa wodna może być nieszczelna. Kiedyś w astrze 1.6 mechanik zdiagnozował mi uszczelkę pod głowicą, a okazało się, że to pompa wodna jest nieszczelna... Warto zobaczyć czy nie ma gdzieś wycieków w jej pobliżu i warto też podstawić na noc karton czy gazety pod silnik, żeby zobaczyć czy gdzieś nie kapie spod niego

zrobiłeś błąd bo jak miałeś wszytko na wierzchu trza było sprawdzić pierścienie
prawdopodobnie olejowe są wytarte i dla tego tyle ci pali teraz znowu głowice trzeba zrzucić i zdjąć miskę i sprawdzić

sprawdź przedewszystkim dolot powietrza czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, bo wygląda to na klasyczny zły skład mieszanki bądź zapłon jeśli chodzi o dymienie i złą pracę silnika

jeśli bierze olej mogą być pierścienie jak to koledzy wyżej wspomnieli

[ wiadomość edytowana przez: DzikusPL dnia 2007-10-03 11:53:51 ]

Cytat:
2007-10-03 10:54:00, adam09 pisze: