Znosi przy hamowaniu, i jeszcze kilka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
archiwum pprzejrzane...

kupilem essa troche znosi czasami przy hamowaniu na prawa strone, bardzo lekko ale przy wyzszych predkosciach odczuwalne, nie zawsze, kierownica nie szarpie tylko tak jak by sie przechylal na prawo i zaraz wraca na lewo przy ostrym hamowaniu wlacza sie abs i sie wyrownówuje. co sprawdzac po kolei? geometrie siłe hamowania? i gdzie we wroclawiu tanio i dobrze...? (przy przyspieszaniu ok, w zakretach troche piszczy cos ( jest na zimowkach) jeszcze malo jezdzilem 200 km dopiero zrobilem wiec dokladnie nei wiem czy opony czy cos

2 sprawa takie osłonki plastikowe przy progach osłaniaja kable od czujnikow i napinaczy jak te glupie zatraski wcisnac spowrotem bo byly odczepione a ja za chiny nie moge ich tam wsadzic ani sciagnac


[ wiadomość edytowana przez: fizz2 dnia 2007-10-07 21:40:55 ]
  
 
- roznica cisnien w kolach,
- tuleje gumowe na wahaczach,
- zbieznosc

geometrii w escorcie i tak nie ustawisz
  
 
cisnienie ok, moze tuleje na wachaczach ale bez trzepaka sie nei sprawdzi ? bo przy przyspieszaniu wszystko ok puszczona kierownica i leci do przodu tylko przy ostrzejszym hamowaniu z przynajmniej 70 km/h
  
 
sprawdż elastyczne przewody hamulcowe uchwyty trzymające przewód do budy potrafią zardzewieć i "ścisnąć przewód" utrudniając przepływ płynu
  
 
obawiam sie na szarpaku moze ci nie wyjsc na wierzch z tulejami ze cius z nimi nie ten teges...

moze klocki nadaja sie do wymiany, sprawdz hamulce na stacji jak dobrze pamietam to koszt ok 30-50zl
  
 
na norauto 15 ze stanem amorow jutro pojade to zobacze...
  
 
A ja sie wypowiem odnośnie zatrzasków. Najpierw nalezy z tych plastików zdjąc takie 2 malutkie blaszki podwazając ząbki nozem, siedzą dosyć mocno wiec trzeba uwazac zeby nie polasmac. Nastepnie te blaski wciskamy w prowadnice fotela, w razie konieczności korygując ich krztalt kombinerkami. Pozostaje nam już tylko wcisnąc te plastiki w te 2 blaszki i będzie siedziec bardzo mocno