Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
raffat E34 520i, E39 528i Wrocław | 2007-10-27 00:28:54 Witam,
Pytanie a wrecz zagadka. Mialem od nowosci w E34 cewki Bremi. Doczekaly sie wymiany na nowe bo nie dalo sie juz jezdzic, jak silnik dobrze sie nie zagrzal to szarpal niesamowicie do ok 2 tys obrotow (temat z ktorym walczylem na tym forum od ponad 2 lat!) Wstawilem dzis nowe cewki Bosch'a. Silnik pracuje super, nie szaprie, jednak jest ale... Kupilem niedawno same fajki laczace cewki i swiece w salonie BMW. Oczywiscie oryginal dedykowany d tego silnika. Dzis kupilem cewki Bosch'a, bez fajek. Docelowo wiem ze w komplecie sa fajki o oporowosci 1MegaOhm. Zalozylem oczywiscie swoje oryginalne i niemalze nowe łączniki, te jednak maja oporowosc 2MegaOhm. Stad moje pytanie, auto teraz pracuje bardzo rowno, jednak jest jakby slabsze. 1MegaOhm wiecej oporowosci to wedlug mnie bardzo duzo, czy faktycznie moze to stanowic taka roznice czy po prostu wynika to z innego modelu cewek? |
elroy_85 BMW Friend e39 świętochłowice | 2007-10-27 07:22:49 z tego co pamiętam to powinnno być 0,8ohma na uzwojeniu pierwotnym cewki! pzdr. |