Peugeot 405- problem z wysokimi obrotami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem nowy na forum i od niedawna posiadam peugeota 405. Mój problem polega na tym że zaraz po odpaleniu auto utrzymuje trochę ponad 2tys obrotów na biegu jałowym, po kilku minutach obroty spadają i skaczą pomiędzy 1.5-1.7tys. Takie tylko gorsze objawy miałem wcześniej(2.5-3tys) ale poszukałem trochę w necie i przeczyściłem silniczek krokowy i zresetowałem komputer, obroty spadły do 900-1000obr. Po tygodniu obroty znowu skoczyły tak jak wcześniej. Dodam że auto pożera benzynę jak szalone. Sam trochę próbowałem grzebać na włączonym silniku odłączałem silnik krokowy: nic nie dało, taki regulator po lewej stronie przepustnicy: po odłączeniu obroty skaczą natychmiast ponad 3tys. Mój pług jest z 92r(sprzed liftingu)silnik 1.6 tylko benzyna. Po zdjęciu rury doprowadzającej powietrze do przepustnicy widać wtryskiwacz z którego(silnik włączony)paliwo cieknie sobie jak z jakiegoś źródełka nie wiem czy to normalne po przytkaniu go palcem obroty spadają i to znacznie ale nie wiem dokładnie bo nie mogłem tego sprawdzić. Dodam że kilka razy wyciągałem akumulator(nie wiem czy ma to coś do rzeczy), resetowanie komputera nie pomaga W aucie wymieniałem zaraz po zakupie filtr powietrza i oleju, olej, klemy, płyn w chłodnicy, rozrusznik, świece(auto posiadam pół roku, byłem nim w Niemczech 2 miesiące temu) Proszę pomóżcie mi
  
 
wygląda mi to na czujnik temperatury około 200 tysiecy to silnik ma jak jest zimny później obroty spadaja do około 800 900 może komputer dostaje błędną informację o temperaturze i ciągnie cały czas na ssaniu stąd to duże zużycie paliwa spróbuj na forum peugeot-klub tam jest większy ruch i szybciej znajdziesz pomoc