Czy to może wyjaśniać problemy z silnikiem 1AZ-FSE ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prośba głównie do Bigelektrona o rzucenie okiem, czy to może być przyczyna nie najlepszej pracy tego silnika: http://www.aecs.net/techniek2014/oct-voxy.pdf
i czy dałoby się w oparciu o ten opis, coś z tym zrobić w warunkach krajowych, bo ściąganie z Nowej Zelandii dość drogiego modułu, który nie wiadomo czy zadziała trochę mija się z celem.
  
 
Cytat:
2016-02-13 11:46:14, odyseuszek pisze:
Prośba głównie do Bigelektrona o rzucenie okiem, czy to może być przyczyna nie najlepszej pracy tego silnika: http://www.aecs.net/techniek2014/oct-voxy.pdf i czy dałoby się w oparciu o ten opis, coś z tym zrobić w warunkach krajowych, bo ściąganie z Nowej Zelandii dość drogiego modułu, który nie wiadomo czy zadziała trochę mija się z celem.

Malo mam do czynienia z tym silnikiem ale fakt ze jego praca jest conajmniej dziwna.Przesadzili z tymi ultra ubogimi mieszankami.Z tego co pamietam do 3 czy 4tys nie jedzie wcale Potem dostaje kopa az do odciecia ,lub nie jezeli jest juz zatopiony rdzen katalizatora.Mozna tez odpiac Zespol przepustnic kolektora wtedy ciagnie od samego dolu ,ale podczas jazdy ustalonej poszarpuje w okolicach2-3 tys.
Musialbys pogadac z tuningowcami.