Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jocker9003 Ford Escort Murowana Goślina | 2009-05-11 12:14:06 Ostatnio zauwazyłem dziwny hałas przy skręcaniu kierownicą..jest jakby takie strzelanie albo telepanie albo trzaskanie poprostu nie wiem jak to nazwac... objawia sie to tylko przy mocniejszym skrecie np na rondzie,krzyzówce... w czasie jazdy raczej tego nie zauwazylem... niewazne czy skrecam w lewo czy w prawo hałas jest taki sam i tak samo głośny.. na początku (miesiąc moze 2 miesiace temu) był taki cichy a teraz robi sie coraz glosniejszy...
niewiem czy to ma wpływ ale dodam ze mam seryjne zawieszenie i ze wspomaganie dziala chyba poprawnie bo nie zauwazylem zeby kierownica chodzila cieżej chodzi nadal lekko.. |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2009-05-11 12:18:48 przeguby do wymiany |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2009-05-11 12:42:10 Sprawdź czy masz całe gumy na przegubach. U mnie guma pękła i też tak się działo. Ale w miarę szybko wymieniłem i dało się przegub odratować. |
jocker9003 Ford Escort Murowana Goślina | 2009-05-11 13:31:02 a powiedzcie mi cieżko jest wymienić przeguby??czy lepiej do mechanika??macie moze jakąś fotorelacje? |
ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2009-05-11 15:17:05
Mi stukało (trzaskało) w podobnych sytuacjach tyle że dźwięk dochodził jakby z tyłu - okazało się że wydech uderzał o zbiornik paliwa |
jocker9003 Ford Escort Murowana Goślina | 2009-05-11 22:14:41 Ogólnie dostęp do kanału mogę mieć w każdej chwili i narzędzia TEZteż mogę załatwić...tylko może głupie pytanie: koła muszę zdejmować czy mogę od dołu wszystko zrobic? Ogólnie trudno/skomplikowanie to zmienic czy stosunkowo łatwo?
sory za capslocka ale skaplem sie jak juz napisalem i niechcialo mi sie pisac na nowo [ powód edycji: Nie używamy capslocka, używamy polskich liter, znaków interpunkcyjnych, dużych liter na początku zdania ] [ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2009-05-12 17:40:34 ] |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-05-11 22:27:30 najpierw poluzuj nakrętke półosi... następnie nakrętki koła i odkręć to wszystko... puźniej przy zwrotnicy odkrecasz swotzeń i masz wyciągniętą półoś od strony zwrotnicy... zdejmujesz opaski i osłone... zdejmujesz taką opaske czy jak to nazwać w przegubie i rozbierasz... zakładasz nowy i wcześniej oczywiście nowa osłone dajesz smar i skreasz nowe opaski... pamietaj jesli posiadasz abs to musisz miec opaske zaciagana tą większa a nie skrecana bo przy skrecaniu rozwalisz czujnik abs-u... wiem to z doświadczenia ale naszczeście po przejechaniu kilku km położyłem sie upod auto czy nic sie nie poluzowało i wmiare szybko zauwazyłem to iż opaska zaczyna nisczyś czujnik i ją zmieniłem... bez zmiany czujnika się obyło... jak coś nie tak napisałem to prosze mnie poprawić...pozdro |