Korekcja wtrysku-Toyota Corolla Verso D4D 2004r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W stacji TOYOTA w Olsztynie sprawdzono korekcję wtrysków w mojej Corolli Verso : 1.-2,811 2. 2,191 3.-0,311 4. 0,758. Po wymianie pierwszego wtryskiwacza tak wyglądała korekcja : 1.-2,1
2. 0,4 3. 0,7 4. 0,7. Po przejechaniu 1000km pojechałem ponownie na sprawdzenie korekcji: 1. -2,342 2. 0,941 3. 0,628
4. 0,941 . W stacji TOYOTA powiedziano mi że" wszystko jest w porządku,że parametry mieszczą się w normie -do 3" .Mam pytanie-jak to jest właściwie z tą korekcją ? Nie znam się na tym ale skoro po wymianie 1 wtryskiwacza (1850zł) jego parametry niewiele odbiegają od tego zużytego to jaki był sens? Proszę o jakieś wskazówki,podpowiedż. Pzdr.
  
 
Trzeba zmierzyc kompresje czy jest na wszystkich cylindrach rowna.
Poprawic glowna mase z akumulatora na bude i umasowienie obudowy modulu EDU.
Zdjac kleme na 5 minut Potem przejechac 100-200 km jezeli dalej na nowym wtrysku bedzie wiecej niz 0.4-0.6 reklamowac wadliwy wtryskiwacz.
Korekcja w istocie powinna sie zmiescic w +-2,ostatnio faktycznie zwiekszono ta norme do +-3 co nie zmienia faktu ze jak jest w okolicy +-1.8-2.0 to sa juz powazne problemy przy zapalaniu na zimnym silniku.