[MKVII] Montaż siłowników dachu elektrycznego do cabrio!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Robił Ktoś coś takiego, jak w temacie?
Co powinienem zebrać, oprócz pieniędzy?
Czy to są zestawy p&p? Czy stelaż ręczny pasuje przyjmie wszystkie elementy hydrauliki?
szukałem podobnego tematu, ale było tylko o wymienie płynów i czemu nie działa
wszelkie podpowiedzi mile widziane, a może Ktoś ma na sprzedaż taki zestawik?
Chętnie kupię!

[ wiadomość edytowana przez: kuba_mk7 dnia 2010-02-15 08:01:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-03-08 12:11:22 ]
[ powód edycji: Prefiks piszemy jednym ciągiem znaków - bez spacji!!! ]
  
 
Nie jestem pewien ale powinno się dać. Elektryczny dach można ustawić tez w tryb ręczny więc na chłopski rozum to, mówiąc o samym dachu, powinna być jedna i ta sama konstrukcja.

A poza tym z tego co widziałem u siebie przy okazji rozbierania wnętrza do tapicera, będzie z tym trochę roboty. Trochę tam jest tego szpejstwa. Nie wiem czy jest to warte zachodu. Ale dla chcącego nic trudnego. Jak się ma chęci i pieniądze to wszystko można. Części na pewno się znajdą z jakiegoś rozbitka. O nowych nie ma co myśleć bo są dostępne tylko w ASO gdzie sama pompa kosztuje ponad 10 tysi.
  
 
a co oznacz "jest tego szpejstwa"?
jakoc nie moge po polsku zinterpreyowac
wezyki moge wyprodukowac, nuwexy, w dwuoplocie, przezyja esioka.
  
 
Nie chce zapeszać, ale przy elektrycznym masz linki itp, a w przypadku ręcznego jest inaczej. Nie jestem do końca pewien xP Za długą przerwę miałem;D
  
 
No to brzmi sensownie, a może wypowie się któryś z Kolegów, którzy dokonywali takiej przeróbki?
  
 
Wkladasz silowniki w miejsce amortyzatorkow ,zakladasz pompe ,podlaczasz wiazke,wciskasz przycisk i gotowe
  
 
No narrreszcie światełko w tunelu! Teraz pozostaje mi szukanie kompletu i walka z podłączeniem.
Dzięki za odpowiedź, może jeszcze ktoś się dopisze, jak to po kolei wygląda z oparcją, czy trzeba zdejmować poszycie całego dachu, czy potem wszystko złożę do kupy nie rwąc materiału? Jakieś rady-porady? Czego się wystrzegać, co by było dla potomnych
  
 
Podłączę się pod temat, bo mam pytanie dt. blokady jak się złoży dach, czy trzeba to zdemontować? a i jak wygląda sprawa dostępu do siłowników? no i kolejna sprawa czy pompa i siłowniki do dachu są takie same dla wersji 5,6 i 7?
  
 
Jedyne co musisz zdjac to boczki tylne - za nimi sa silowniki . Poszycia dachu nic sie nie rusza. Pozniej trzeba najlepiej wykladzine zdjac by wiazki polozyc. W podlodze bagaznika wywiercic 2 dziury fi6 i przykrecic pompe.

Tak,te dynksy na sprezynkach sie demontuje - ich byc nie moze. Ja przekladke robilem z mk V do mk V wiec nie wiem jak mk VI i VII ,ale sadze,ze to samo jest (gdybam ) .
  
 
Nie mam pojęcia czy pompa jest jednakowa. Jedyne co mogę zrobić jeśli chcesz to zdjęcie i wrzucić tu w celu porównania.
  
 
Cytat:
2010-02-16 15:13:23, PlesniaK pisze:
Nie mam pojęcia czy pompa jest jednakowa. Jedyne co mogę zrobić jeśli chcesz to zdjęcie i wrzucić tu w celu porównania.


właściwie, jeśli to nie problem, to poproszę, przy okazji będę wiedział, gdzie montować!
dzięki za wszystkie opinie! ktoś coś jeszcze dopisze? chciałbym zbierać graty i wszelka pomoc, mile widziana!
  
 
Ok, w weekend jak dorwę aparat to wrzucę.
  
 
Takie cos przykrecasz do budy na 2 srubki 6tki (w miejscu jak na fotce)i do tego na widocznych na fotce poduszkach gumowych przykreca sie pompe.
  
 
Dzięki za foto. Jak tylko zdobędę odpowiednie tajle to montuję! Łatwo nie jest, ale może się uda!
  
 
Chyba ktoś mnie wyręczył . A to pompa od której generacji? Bo wygląda tak samo jak moja w Mk 7.
  
 
Cytat:
2010-02-19 12:13:17, PlesniaK pisze:
Chyba ktoś mnie wyręczył . A to pompa od której generacji? Bo wygląda tak samo jak moja w Mk 7.


MK V
  
 
To ciekawe, czy siłowniki pasują do każdej wersji, skoro pompa jest taka sama.
Chociaż, czy możemy dopuścić opcję, że fabryczne wersje były różne w zależności, czy to było mkV, VI i VII, ale montaż samodzielny siłowników od każdej wersji jest możliwy w dowolnej konfiguracji?
  
 
Sadze,ze caly zestaw jest taki sam ,ewentualnie moze sie roznic kostkami elektrycznymi i przyciskiem
  
 
Cytat:
2010-02-19 12:27:15, kuba_mk7 pisze:
To ciekawe, czy siłowniki pasują do każdej wersji, skoro pompa jest taka sama. Chociaż, czy możemy dopuścić opcję, że fabryczne wersje były różne w zależności, czy to było mkV, VI i VII, ale montaż samodzielny siłowników od każdej wersji jest możliwy w dowolnej konfiguracji?


Powinno być to samo. Ja do swojego MKV zakładałem kiedys cały stelaż z MKVII i pasował we wszystkie mocowania.
A obecnie hydraulikę i elektrykę dachu mam przeszczepioną w całości z MKVI
Wiec miedzy wersjami MKV MKVI i MKVII powinno być zupełnie to samo.

[ wiadomość edytowana przez: Chromy dnia 2010-02-19 16:48:15 ]
  
 
koledzy!
Czy mógłbym poprosić o jakieś zdjęcie mocowania tej pompy hydraulicznej, ale tak, żeby uchwycić to nieco z daleka w bagażniku? Przymierzam się do montażu, więc będę wdzięczny za wszelką poradę. Z tego zdjęcia powyższego, nie mogę wywnioskować, gdzie dokładnie umocowana jest ta pompa.
Z góry dziękuję i pozdrawiam!