[MKVII] czujnik temperatury w 1.6 zetec.Gdzie jest??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie... szukam go poniewaz po przekreceniu kluczyka czy to o 5 rano czy o 17 wskaznik temperatury na desce leci na sam koniec poza skale.Wie ktos czemu??Jak go znajde to jak moge go przetestowac?
  
 
uwalony,są 2 czujniki,jeden na deche,drugi do kompa

pierwszy jest wkręcony z boku pod kątem w termostat,drugi w termostat od góry
  
 
ktoś już miał taki problem neidawno na forum jak się nie myle, poszukaj o tym troche
  
 
ten wkręcony od góry w obudowę termostatu jest czujnikiem dającym sygnał na komputer a ten z dołu pod skosem podaje sygnał na wskaznik
  
 
KissEK to chyba moj post czytales bo ja tu jestem codzennie od kad mam escorta i to po 50 razy dziennie i bym widzial.A wiecie jak napewno sprawdzic czy jest uwalony??
  
 
Temat mozna zamknac.Byl uszkodzony czujnik ale dzis go nabylem na szrocie za 20zl.Dziala i jest git
  
 
A ja się podepnę - jak sprawdzić czy jest uszkodzony któryś czujnik bez kupowania nowego?
  
 
ale co się dzieje ze myślisz ze jest uwalony??
  
 
Od dwóch tygodni jest tak - zapalam zimne auto - silnik trzyma niecałe 500obr/min (dusi się), po jakimś czasie po osiągnięciu pewnej temperatury nagle wskakuje na 900-1000obr/min (prawidłowo) i już cały czas chodzi pięknie.
Druga sprawa: wskazówka od momentu włączenia silnika nie zmienia swojego położenia, tylko jak jadę wolno w mieście i silnik się zagrzeje, wtedy nagle gwałtownie (2-3s) wskakuje na normę. Jak zacznę szybciej jechać, silnik się schładza i wskazówka znów gwałtownie spada do pozycji takiej jak przy wyłączonym silniku.
  
 
Czyli zaczyna sie pieprzyc czujnik temp. ale to sie chyba nic nie ma do obrotow.U mnie bylo tak ze najpierw jak go kupilem 2 miechy temu to temperatura po przejechaniu okolo 10km zaczela mi sie pokazywac ale to tak gwaltownie i wychodzila na 3/4 skali czyli o 1/4 za duzo a ziąb na dworku.Potem po przekreceniu zaplonu(fura zimna jak lod) od razu biegla na koniec skali.Wymienilem go i jest super.Ale obroty mialem caly czas idealne
  
 
witam ja mam tak samo z lecącą wskazówką na koniec tylko od paliwa co to oznacza? Jak wył auto to spada na koniec, nie raz tez jak jadę to pokazuje jak bym miał pełny bak.
  
 
Moze ktos Ci dolewa do zbiornika??
  
 
Kiedyś daj Boże, ale puki co chciałbym wiedzieć ocb?
  
 
Cytat:
2009-11-03 08:46:20, domenicos pisze:
Od dwóch tygodni jest tak - zapalam zimne auto - silnik trzyma niecałe 500obr/min (dusi się), po jakimś czasie po osiągnięciu pewnej temperatury nagle wskakuje na 900-1000obr/min (prawidłowo) i już cały czas chodzi pięknie. Druga sprawa: wskazówka od momentu włączenia silnika nie zmienia swojego położenia, tylko jak jadę wolno w mieście i silnik się zagrzeje, wtedy nagle gwałtownie (2-3s) wskakuje na normę. Jak zacznę szybciej jechać, silnik się schładza i wskazówka znów gwałtownie spada do pozycji takiej jak przy wyłączonym silniku.


jeśli obroty nie falują to sprawdź termostat na początek ale raczej to nie on bo by tylko wiecej palił.. wymien d czujniki temp i po sprawie w 100 zł spokojnie sie zmieścisz i jeszcze zostanie... są one w obudowie termostatu... jeden od góry daje sygnał do kompa i daje ssanie i wygląda ze ten jest walnięty a 2 od dołu pod kątem wkręcony daje sygnał na deske i ten tez coś swiruje.. sprawdź te 3 sprawy i powinno być ok... najlepiej wymień na nowe i odrazu płyn na zime i bezie bajka