[OGÓLNE] Rozpórka a zcięte opony

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest zaleznosc? bo patrzac na moje gumy przednie dzis od wewnatrz stwierdzilem ze bezzwlocznie nadaja sie do wymiany,sa zciete praktycznie do konca po wewn.stronie,jak mniemam to od rozporki,tak?

[ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2009-11-04 15:43:39 ]
[ powód edycji: poprawiony tytuł ]
  
 
Ja bym bardziej stawiał na tuleje wachacza niż rozpórkę.
  
 
Taka sama zależność jak między dziurą w tapicerce a zwiększonym spalaniem
  
 
Cytat:
2009-08-22 17:10:28, Snale pisze:
Taka sama zależność jak między dziurą w tapicerce a zwiększonym spalaniem



Hehe dobrze powiedziane!

Stawiam na zużyte elementy zawieszenia - tuleje, sworznie wahacza.

Ciekawe czy obniżanie zawieszenia wpływa znacznie na zmianę geometrii kół, niby nie powinno ale jak się załaduje bagażnik to wydaje się jak by dół kół szedł mocno na zewnątrz więc to by raczej odwrotnie - powinno ciąć zewnętrzną stronę a nie wewnętrzną.
Co o tym myślicie? A może ktoś z obniżonym zawieszeniem robił badanie geometrii?
  
 
A pogadam z kolesiem który ma duży minus w swoim golfie - on będzie wiedział co mu się z oponami działo. On jeszcze dodatkowo ma dystanse i takie brzydko wyglądające - wystające felgi.
  
 
Hmmm.wiec spytaj goscia i napisz bo musze zmienic gumy a jak kupie w dosc dobrym stanie to szkoda zeby tez sie zciachaly.a tak pozatym to jakie gumy by pasowaly na 7J felge,profil obowiazkowo 45 ;P
  
 
W golfach jest dodatkowa regulacja kąta nachylenia koła, w esie niestety nie, a szkoda
  
 
odswieze temat...

Mam podobny problem...

Auto obnizone 50/40 nowe wachacze, nowe laczniki stabilizatorow, nowe opony R17 205/40 (no teraz juz pol roczne) brak rozporki, felgi RS7 17" 7,5J ET38.

Problem polega na tym ze na wszystkich 4 kolach zdziera mi wewnatrzna czesc opony. Jak sie przejedzie reka po biezniki czuc jak opona jest wyzabkowana. Gdzie szukac problemu?? Jak usunac usterke??

Dodam ze wczesniej jezdzilem felgach 15" 5,5J ET40 oponach 195/50 i czegos takiego nie bylo...
  
 
Cytat:
2009-11-04 11:50:13, srvrserver pisze:
odswieze temat... Mam podobny problem... Auto obnizone 50/40 nowe wachacze, nowe laczniki stabilizatorow, nowe opony R17 205/40 (no teraz juz pol roczne) brak rozporki, felgi RS7 17" 7,5J ET38. Problem polega na tym ze na wszystkich 4 kolach zdziera mi wewnatrzna czesc opony. Jak sie przejedzie reka po biezniki czuc jak opona jest wyzabkowana. Gdzie szukac problemu?? Jak usunac usterke?? Dodam ze wczesniej jezdzilem felgach 15" 5,5J ET40 oponach 195/50 i czegos takiego nie bylo...



Przod moze miec zla zbieznosc - regolowales po glebie?? Tyl - mozesz miec krzywa belke. Wyzabkowane opony - zazwyczaj brak amortyzatorow lub kiepskie opony - czesta przypadlos we fuldach - na 6 opon jakie mialem tej firmy - 4 byly wyzabkowane.
  
 
opony byly kupione nowe... jak jezdzilem na 15" wszystko bylo git, przelozylem na 17" pojezdzilem troche i okazalo sie ze opony dostaja po du***. Gdyby na 15 mi tak robil to jeszcze bym sie zgodzil ze cos z zawieszeniem nie tak...