[nesay] Mój Essi MK VI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Jestem tu nowy, chciałbym się pochwalić moim essim prosiłbym o jakieś komentarze odnośnie auta co mogłbym w nim zmienić zeby stał się piękniejszy


Tak więc jest to Essi z 1994r. ( w dowodze 1995r. ) z silnikiem 1.6 16v 90 KM. Auto stoi ja 15" Wyposażenie raczej biedne: wpsomaganie, 2x airbag, szyberdach, centralny, skorzana kierownica no i to byłoby na tyle.
Auto jest zagazowane, ale niestety juz takiego kupiłem ;< Tył trochę siedzi bo w bagażniku jest 50 litrowa butla.

Zdjecia robione telefonem ponieważ zapomniałem wziąć aparatu do garażu ;P









[ wiadomość edytowana przez: nesay dnia 2009-08-22 15:52:44 ]
  
 
Fajna baza do dalszych modów
  
 
Cytat:
2009-08-22 15:59:27, Sjepka pisze:
Fajna baza do dalszych modów


to zdanie mnie zawsze rozwala

essi jest
  
 
Zamówiłem tłumik "Montii T4X1Z1" oraz sprężyny na tył firmy Jamex wzmocnione gdy paczki przyjdą i bede je montował postaram sie zrobić zdjęcia
  
 
Cytat:
2009-08-22 18:13:00, radekbox pisze:
to zdanie mnie zawsze rozwala essi jest


no a co można powiedzieć o seryjnym aucie?
  
 
nie taki zwykły essik...przód ma od rs-a, w środku mogą być uszatki a więc wersje Saphire?
  
 
Dzisiaj przyszły sprężyny Jamexa utwardzone tak więc trzeba było zabrać się do pracy



W lekkim bałaganie w garażu nie mogłem znaleźć sciągaczy do sprężyn wiec musiałem zrobić prowizoryczne własnoręcznie zdały swój egzamin



Essi w górze i ogromne nitro w bagażniku xD



Póki co czekam na tłumik Montiego, mam nadzieje ze już jutro przyjdzie. Chciałbym zglebić auto lecz póki co nie moge. Po wymianie środkowego tłumika zabardzo wszystko wisi i na prograch zwalniających już ocieram tłumikiem a nie wspomne co byłoby przy glebie -40 mm
  
 
na tyl nie trzeba sciagaczy
  
 
widze że kolega cierpi na brak elektrycznych szybek jak ja
  
 
Wczoraj przyszła paczuszka Tłumik firmy "Montii Motorsport"
Zamontuje go dopiero w piątek. Wtedy wrzucę fotki.



  
 
NESAY to ja juz czekam na fotki jak to wszystko bedzie wygladac Strasznie ciekaw jestem... i powiem jeszcze jak ten tlumiczke sie bedzie srawowac bo jakos wpadl mi w oko
  
 
Dzisiaj zabrałem się za wymiane tłumika Troche roboty bylo przy tym ale warto było. Ogolnie to jeszcze nie skończyłem ale juz mało brakuje

Stary pordzewiały tłumik ;P



A tu juz ten właściwy )




Muszę jeszcze podwiesić go na jednej gumie i przyciąć zderzak
  
 
Mam pytanie do posiadaczy sportowych tłumików. Wczoraj założyłem ( 29 sierpnia ) sportowy wydech Montiego. Od 1 tyś do 2 tyś pięknie buczy zaś potem już prawie nie ma żadnego efektu. Nie wiem, może to wina tego, ze tłumik się jeszcze nie przepalił [?]. A może efekt będzie inny kiedy założe stożek pod maske? chodzi mi o to żeby na wyższych obrotach też buuuuczal ) A i dodam jeszcze, ze nie mam katalizatora, wymontowałem go a w jego miejscu jest rura.
  
 
Prosiłbym o jakąkolwiek odpowiedź ; )
  
 
ja mam mugena i jest tak ze od 1 do 3 tysi buczy pięknie a potem juz jest wiare normalnie... hmm... brechtam sie ze sie turbo załacza;] a tak na powiaznie to nie wiem, moze za szybko spaliny uciekają i nie wydobywa sie dziwek... u mnie to wynika z tego powodu ze mam zaduzego mugena (wiekszy wylot niz w evo IX ) wywal kata i środkowy bedzie buczał cały czas

[ wiadomość edytowana przez: seba1_kuna1 dnia 2009-09-15 15:46:29 ]
  
 
A mnie dziwi, co skłania ludzi do wycinania katalizatorów w wolnossakach i zakładania buczacych wydechow



[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-09-16 13:27:43 ]
  
 
Prawie jak mój, tyle że z tylna parą drzwi Wersja saphir zapewne?
  
 
Tak, wersja Saphire myślę, że niedługo bede musiał rozstać sie z moim kochanym Essim ; p przyszedł czas na coś większego.
  
 
co wiekszego konkretnie
  
 
A4, B5? coś w tym stylu