Filtr przeciwpyłkowy/kabinowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma ktoś jakies doświadczenie co warto kupić, czy najtańszy Valeo, czy coś lepszego. Czy różnica w cenie ASO PLN 200.- i Valeo PLN 50,- ma takie samo przełożenie na jakość

Wiem że jest jeszcze Filtron za PLN 75.- i to mi sie wydaje naj rozsądniejsze, zawsze mieli opinią jednego z lepszych jeśli chodzi o filtry.

Jak wrzuciłem w wyszukiwarkę wyszło mi tylko gdzie go można znaleźć, ale też ktoś coś mówił też o jakimś filtrze węglowym kabinowym Gdzie to można kupić i za ile.
  
 
Cytat:
2006-02-20 21:17:42, pankuba pisze:
ale też ktoś coś mówił też o jakimś filtrze węglowym kabinowym Gdzie to można kupić i za ile.



Jeszcze nie słyszałem o węglowym do E12 Ale może..........kto wie???

W sprawie tych filtrów, o które pytasz, to moim zdaniem nie ma różnicy, czy to manna, filtrona, czy innego producenta. Ten filtr nie jest aż tak istotny, żeby zastanawiać się, który lepszy. Ja osobiście go wymontowałem i mam lepszy nawiew
  
 
Cytat:
2006-02-20 21:24:57, marcin032 pisze:
Jeszcze nie słyszałem o węglowym do E12 Ale może..........kto wie??? W sprawie tych filtrów, o które pytasz, to moim zdaniem nie ma różnicy, czy to manna, filtrona, czy innego producenta. Ten filtr nie jest aż tak istotny, żeby zastanawiać się, który lepszy. Ja osobiście go wymontowałem i mam lepszy nawiew


Tutaj widzisz, zgodze sie z Tobą. Nie ma sensu zastanawiać sie co jest lepsze. Równie dobrze możesz wogóle wywalic go (wtedy szyby mniej parują). Chyba,że ktoś jest strasznym alergikiem. Kup pierwszy lepszy
  
 
jestem alergikiem, niestety

dzięki
  
 
To nie ma co się zastanawiać, bierz z ASO. Oryginalne mają grubą warstwę włókniny filtracyjnej
  
 
Ja bym wziął Filtron-jakość bdb,a cena nie zwala z nóg,
do mojej astry zapłaciłem za filtrona w norauto 50 pare zl,a potem identyczny znalazlem w sklepie filtrona za 40 zł
także wejdź na www producenta
filtron wawa
i sprawdź ceny w kilku sklepach w Twoim regionie

za 200 zł będziesz miał prawie 3 filtrony
dla mnie rachunek jest prosty
  
 
Cytat:
2006-02-21 16:27:49, Grzesiek pisze:
Ja bym wziął Filtron-jakość bdb



Do E12 polecam (o ile ktoś jest alergikiem) tylko i wyłącznie oryginał. Jest b. duża różnica w wykonaniu. W porównaniu do oryginału, te podróbki to papierki a nie filtry
  
 
Byłem wczoraj w IC na Powsińskiej i mieli tylko Nippon Max Filter firmy Saga auto za PLN 77,20

Faktycznie ten firmowy to jednolita harmonijka w tekturowych ramkach, a ten co kupiłem to takie 3 połączone plastikowe miseczki, w jednym miejscu harmonijka jest troszkę cieńsza a w jednym jest płaski kawałeczek bez harmonijki

Czyli wygląda na coś w rodzaju wilk syty i owca cała, czyli dobry nawiew bez większości pyłków.




[ wiadomość edytowana przez: pankuba dnia 2006-02-22 20:12:33 ]
  
 
Cytat:
2006-02-22 14:47:21, pankuba pisze:
Czyli wygląda na coś w rodzaju wilk syty i owca cała, czyli dobry nawiew bez większości pyłków.



To może się wydać głupie ale jeśli te pyłki będą Ci jeszcze przeszkadzać, to owiń filtr pończochą. Niektórym to pomaga.
  
 
dzięki, ale aż tak strasznie nie jest

najwyżej kichnę ze dwa razy
  
 
Cytat:
Tutaj widzisz, zgodze sie z Tobą. Nie ma sensu zastanawiać sie co jest lepsze. Równie dobrze możesz wogóle wywalic go (wtedy szyby mniej parują). Chyba,że ktoś jest strasznym alergikiem. Kup pierwszy lepszy


Nad wywalaniem filtra to bym sie dobrze zastanowił!
Bez niego elementy klimatyzacji(parownik itd) b.szybko sie zapaskudzą i będzie koniecznośc kosztownego czyszczenia lub naprawy!
  
 
Cytat:
2006-02-23 11:33:53, Kafar pisze:
Nad wywalaniem filtra to bym sie dobrze zastanowił! Bez niego elementy klimatyzacji(parownik itd) b.szybko sie zapaskudzą i będzie koniecznośc kosztownego czyszczenia lub naprawy!



W jaki sposób skoro jest to filtr kabinowy.

On ma dawać czyste powietrze a nie czyścić układ.

No chyba, że...................się mylę
  
 
Cytat:
2006-02-23 15:36:33, marcin032 pisze:
No chyba, że...................się mylę



chyba jednak tak

filtr jest na wejściu powietrza z zewnątrz do układu, a nie na wejściu do kabiny (wtedy musiało by być X małych filetrków przy każdej kratce ) zdejmując go wpuszczasz zasyfione powietrze do układu, także klimatyzacji potwierdził to pan od klimy, pytałem
  
 
Cytat:
2006-02-24 09:51:07, pankuba pisze:
chyba jednak tak filtr jest na wejściu powietrza z zewnątrz do układu, a nie na wejściu do kabiny (wtedy musiało by być X małych filetrków przy każdej kratce ) zdejmując go wpuszczasz zasyfione powietrze do układu, także klimatyzacji potwierdził to pan od klimy, pytałem



aha
  
 
witam. mam pytanko. w ktorym dokladnie miejscu znajduje sie filtr kabinowy w corolli e10. bo nie wiem z ktorej strony zaczac sie dobierac do wymiany i odgrzybienia klimy. dzieki z gory za odpowiedz
  
 
Witam,
również interesuje mnie umiejscowienie filtra kabinowego w Corolli E10. Szukałem na stronach internetowych różnych producentów filtrów, ale żaden nie ma w ofercie takiego filtra Czyżby nie było w wyposażeniu? Rok produkcji 1996, benzyna 1.3 16v z klimatyzacją.
  
 
W katalogu na stronie Filtrona też nie ma do mojej Cari, a jakoś kupiłem
Idź do sklepu z takimi rzeczami. Będą mieli, lub zamówią na następny dzień.

A gdzieś mi się obiło o oczy, że za schowkiem pasażera jest na to miejsce
Poza tym Filtron załącza instrukcje wymiany filtrów (ja miałem).
Niby ciężko się tam dostać - trzeba się położyć na dywaniku i jest mało przyjemnie
Osobiście nie sprawdzałem, bo nie mam jak, ale jeśli tak w internecie piszą...
W sumie nie wiem co lepsze, leżeć na plecach, czy klęczeć na betonie jak mam u siebie
  
 
W E10 nie ma fitra kabinowego. Za schowkiem pasażera jest filtr w Corolli E11

[ wiadomość edytowana przez: Pigletto dnia 2008-07-14 23:37:33 ]
  
 
no to ładny bajzel jest na internecie i to jeszcze na stronie fanów Corolli
wyraźnie pisało do E10
  
 
Byłem dzisiaj w ASO i poinformowano mnie, że w E10 nie ma filtra kabinowego. Można dopasować wkład z E11 (tak zrobił gość, z którym rozmawiałem w ASO), ale może to kosztować kilkaset złoty.
Pozdrawiam.