Hamulce

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam takie pytanie, czy pedał hamulca może być miękki przez to że są źle ustawione regulatory w bębnach?? sprawa wygląda tak że przy pierwszym naciśnięciu pedału hamulca wpada on do podłogi, jak wcisnę go drugi raz wszystko jest ok i samochód hamuje. jak delikatnie zaciągnę ręczny i wtedy przycisnę hamulec samochód hamuje normalnie, nie muszę pompować pedałem
  
 
Wygląda na to, że masz zapowietrzony układ. Chociaż teoria z samo regulatorami w tylnych hamulcach też może być słuszna. Musisz zdjąć bęben i to sprawdzić.
  
 
na 100 % nie trzymaja ci samoregulatory. to samo mialem w fiescie
  
 
to raczej nie samoregulatory. ja obstawiam zapowietrzony układ
  
 
Cytat:
2009-12-28 10:15:36, sta3x63 pisze:
to raczej nie samoregulatory. ja obstawiam zapowietrzony układ


Raczej TAK.

Naciąg prawidłowo samoregulatory i wtedy napisz czy efekt dalej wystepuje
  
 
Zapowietrzone hample


-----------------
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
  
 
zapowietrzone nie są na 100%, odpowietrzał mi je kolega taką specjalną maszyną, w środę zobaczę czy to przez samoregulatory i napiszę czy coś się zmieniło
  
 
maszyna do odpowietrzania?

sama naciska na pedał hamulca, dolewa płyn i dokreca odpowietrzniki przy zaciskach?
  
 
urządzenie do wymiany płynu hamulcowego


podobnym do tego mi wymieniał
  
 
etam to jakas popelina..
płyn i jego zmiana to 5 min roboty dla Ciebie i mechanika
tak jest juz pewnie z 70lat
i wiesz ze jest zrobione perfekcyjnie
  
 
uwierz mi tym tez jest zrobione perfekcyjnie
  
 
Wg mnie samoregulatory-mialem taki sam przypadek w cytrynie i wlasnie samoregulatory dawaly w d...
  
 
jednak ciekł cylinderek, i stały samoregulatory, wszystko wymienione, układ odpowietrzony zalany płyn dot 5.1 i jest gitara
  
 
Cytat:
2010-01-06 23:59:13, michal_05 pisze:
... zalany płyn dot 5.1 ...


Wg mnie ktoś chciał być bardziej papieski od papieża i to zupełnie bez sensu

jak się nie mylę ..DOT 5.1 to syntetyk , nie wszystkie płyny /zależnie od producenta mają różne bazy / z serii "5" są zalecane do aut z tych roczników co Espero



A poza tym...upierałeś się że cudowną maszyną zrobione perfekcyjnie odpowietrzone itp...nie chcę być złośliwy ale ..warto się czasem ugryźć w język i posłuchać doświadczonych Kolegów
  
 
płyn miałem akurat gratis więc czemu miałem go nie zalać?? nie powinien zaszkodzić, a wracając do maszyny to dalej będe sie upierał że taka maszyna dobrze odpowietrza hamulce, nie rozbierając bębna nie widziałem czy cieknie cylinderek czy nie, wykluczyłem zapowietrzenie ponieważ kilka razy już tak miałem odpowietrzane i bylo wszystko ok.

[ wiadomość edytowana przez: michal_05 dnia 2010-01-07 00:27:47 ]
  
 
5.1 nie powinien zaszkodzic
nawet w przeciwienstwie do innych nie uszkadza lakieru
a syntetyczne to juz dawno były dot 4

podobno trzeba czesciej zmieniac taki płyn 5.1-innych wad chyba nie ma
  
 
Cytat:
2010-01-07 00:24:45, michal_05 pisze:
płyn miałem akurat gratis więc czemu miałem go nie zalać?? nie powinien zaszkodzić, a wracając do maszyny to dalej będe sie upierał że taka maszyna dobrze odpowietrza hamulce, nie rozbierając bębna nie widziałem czy cieknie cylinderek czy nie, wykluczyłem zapowietrzenie ponieważ kilka razy już tak miałem odpowietrzane i bylo wszystko ok.


Jak mawiają .."darowanemu płynowi nie zagląda się w zęby.." -zdecydowanie to "na wyrost" ..ale skoro darmo , też bym pewnie się skusił

Ależ ja nie piszę , że taka maszyna źle odpowietrza! /gdzie coś takiego widzisz!? /
Napisałem , że mimo dobrych rad , tkwiłeś w ślepym uporze (tu kłania się właśnie brak doświadczenia) - no i jak było OK..kiedy wcale NIE było OK


Najważniejsze że wszystko OK
  
 
Cytat:
2010-01-07 01:27:19, pawel12356 pisze:
5.1 nie powinien zaszkodzic nawet w przeciwienstwie do innych nie uszkadza lakieru a syntetyczne to juz dawno były dot 4 podobno trzeba czesciej zmieniac taki płyn 5.1-innych wad chyba nie ma


Chyba że poleci uszczelnienie na wysprzęgliku po wymianie płynu ( ja tak miałem)
  
 
Cytat:
2010-01-07 10:21:02, JaRabbit pisze:
Chyba że poleci uszczelnienie na wysprzęgliku po wymianie płynu ( ja tak miałem)



moze wysprzegliki maja inne uszczelnienie a moze to przypadek
zreszta w espero sa 2 osobne układy...

  
 
kiedyś miałem taką opcje że cylinderki były ok a hamulec był miękki właśnie przez rozpieraki, tak blaszka która blokuje tą nakrętkę była jakoś dziwnie odgięta i nie trzymała rozpieraka, one same skręciły się do minimum, po poprawieniu tego było wszystko ok. nie wiem czemu tak było raczej nie powinno tak być no ale było. wiecie tak to jest jak nie ma się własnego garażu tylko korzysta się z garaży innych osób, i to jeszcze nieogrzewanych itp, ciężko jest cokolwiek wtedy zrobić, mało czasu ktoś nad głową itp. zazdroszczę tym którzy mają własne garaże