[marcinmaster]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Chciałbym opowiedzieć krótką historię mojego Forda
Jest to Ford Escort 1998r zetec, 1.6 16v hatchback. Jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka od listopada 2008r. Niestety w grudniu 2008 roku miałem mini stłuczkę i połamał mi się przedni zderzak, więc go wymieniłem na czarny. Jednak tej zimy miałem nim wypadek- jakiś idiota wyskoczył z za zakrętu i zajął połowe mojego pasa(jakiś Żuk) i przez to wpadłem w poślizg i leciałem bokiem, po czym uderzyłem tyłem w drzewo. Było to tej zimy w styczniu. Zastanawialiśmy się z moją Dziewczyną czy opłaca się go robić... Byliśmy do niego tak przywiązani że zdecydowaliśmy się na naprawe i optyczny(narazie tylko optyczny) tuning.
Tak wyglądał Ford zaraz po zakupie:




Po wymianie zderzaka:



Po wypadku (okropny widok...):







Po naprawie(wymiana zderzaków na sportowe, lampy z soczewką,chłodnica wody i klimy, sworzeń, przegub, naprawa tłumika,wymiana klapy tylnej). Na razie zdjęcia tylko przodu, obecnie samochód jest u blacharza. Obiecuje dodać fotki całej okazałości








Planuję założyć jakieś alusy, sportową końcówkę tłumika, spojler, nakładki na progi, wymiana tylnych lamp... Na razie w naprawę po wypadku - tuning poszło 7 000 zł a mój essi kosztował 4 300 więc jak widać już go nadpłaciłem więc nie zamierzam rezygnować z tuningu



[ wiadomość edytowana przez: marcinmaster dnia 2010-02-08 19:49:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-03-04 21:02:08 ]
  
 
twoj gust..........

ja jestem na nie
  
 
Niezbyt pasuje chrom do jasnego auta, lepiej by wyglądały ciemne elementy. Ważne, że starasz się coś zrobić z autkiem, tylko nie przesadź
  
 
Ten zderzak jakoś mi nie podchodzi zupełnie nie pasuje do całości, Jak już Bawisz się w stylistykę to felgę kup konkretną a nie laminaty psujące dość przyzwoitą bryłę Escorta. Takie moje zdanie
Lampki jak najbardziej na +
Pamiętaj piękno tkwi w szczegółach Pozwodzenia.
  
 
szau pau i w ogóle cud miód i łorzechy...
Auto robisz dla siebie, rozumiem, ale trochę gustu przy laminacie też trzeba mieć...
  
 
Do tego zderzaka (bo już go nie wymienisz) daj szeroką fele z rantem i glebe.
 
 
Hmm samochód u blacharza stoi, ale felgi będą. Te zdjęcia to nie sa z efektu końcowego, ale szkoda że nikomu to się nie podoba. Widocznie będe musiał się jeszcze sporo napracować
  
 
nie, no żle nie jest, nie przesadzajcie, troche wyobraźni Koło sie zmieni, kolega pisał tez ze ma w planach komplexowo podejść do tuningu optycznego Tak trzymać
  
 
Cytat:
2010-02-08 20:10:42, marcinmaster pisze:
ale felgi będą.



Z ciekawości jakie ? Pamiętaj że najlepiej do takiego stylu coś w miarę dużego, jakieś 16 szerokie lub 17 cali - o 15 zapomnij bo będzie to wyglądać komicznie. O obniżeniu nie wspominam bo to już całkowita konieczność
I mimo wszystko powodzenia
  
 
Jeżeli miał by pozostać tylko ten zderzak to przykro mi ale wygląda dramatycznie. Oceniamy prace na podstawie zamieszczonych fotek, a na nich tylko "bumper do niczego nie pasujący" Może zdania się odmienią jak Kolega sukcesywnie podejdzie do tematu, i przedstawi efekty swoich prac. Póki co Zobaczymy dalej
  
 
Kolego(założycielu wątku) postaraj się poczytać regulamin i dostosuj swój wątek do niego

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-02-09 07:27:46 ]
  
 
1.7000 za naprawę i tuning to sporo siana, a miałbyś w tej cenie bezwypadkowego esa...i jeszcze zostałoby na tuning...
2.Nie mój styl tuningu (Szybcy i wściekli) , który modny był jakiś czas temu....ale oczywiście może się komuś podobać.
3.Jeden zderzak wiosny nie czyni, jak założysz progi i tylny (ale z tej samej parafii), to może nie będzie tak źle. Siatex bym zmienił na czarny, dodał akcent łączący zderzak z błotnikiem (np listwa), czarne szybki, słupki na czarno, ładna fela na glebie i tyle
4.Może się nikomu nie podobać, ale ma się podobać Tobie. To Ty o tym decydujesz i nim będziesz jeździł.
  
 
Generalnie 7000zł w naprawę i tuning to dużo za dużo, biorąc pod uwagę zniszczenia oraz tuning w postaci lamp i zderzaka, wszystko to moim okiem mogłoby kosztowac najwyżej 3000zł...nie wiem zatem gdzie robiłes auto ale serwis jest baaardzo drogi..

a 7k to byś zrobił z tego essa perełkę i mechaniczną i wizualną i choć byłby to zewnetrznie "tylko" seryjny zender z felga 16 to byloby super i zbierałbyś oklaski dzisiaj
  
 
Zawsze się zastanawiałem, czym kierują się ludzi, kótrzy kupują takie zderzaki do Escorta... No sorry, samo auto szczytem piękna nie jest, ale jakiś tam względnie spólny styl ma, a co to ten zderzak? No ludzie, przecież to wygląda gorzej niż źle....
Ja nie weim może po prostu podobają się tuningowane samochody, to co? Wchodzi sie na Allegro wpisuje tuning escort i kupuje pierwsze co wyskoczy? Bo tak to wygląda, tuning dla tuningu, dla wyglądu na pewno nie, bo nie wierzę, po prostu NIE WIERZĘ, żeby to się komuś podobało! Ech.
Sorry za szczerośc, ale na ulicy to raczej tylko śmiech z takiego czegoś.
  
 
7tys? niemożliwe...
  
 
jak dla mnie to blee ale kazde ma swoj gust
  
 
Ja również nie gustuje w tym stylu do którego zmierzasz, ale nie załamuj sie. To twoje auto
Zrobienie auta w stylu F&F to naprawde duża sztuka (żeby było ładne). Nie wystarczy sam zderzak, musisz poważnie przysiąść do tematu, bo tu każda najmniejsza skucha przekreśli ogrom włożonej pracy. może sie okazać że sporo bedziesz musiał wydłubać sam. w tym stylu pomiędzy urodą a "wsią" jest granica cieńsza od włosa.
zanim zaczniesz kupować graty to weź sie za VT. na kompie łatwiej cofnąć zmiany (i jest to tańsze )
pamiętaj, że tu musisz mieć plan dopieszczony na maxa, łącznie z malowaniem wzorków logo itp (co chcesz) a dopiero potem działać.
Powodzenia

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
dobra chłopak usłyszał parę gorzkich słów ale nie można go zniechęcać...w końcu jest pozytywnie zakręcony do escortów i co by nie robił to chce by jego escort wyglądał lepiej niż kupa rdzy, obojętnie czy styl jaki chce mu nadać uważany jest powszechnie za wiejski czy za pożadany...dlatego kolego kombinuj jak uważasz z tym autem, ma się ono Tobie podobać, nawet z pozoru "tandetny tuning" moze okazać się dosyć ciekawy co najlepszym obrazem był chociażby samochód kolegi Stilona na naszym forum (zajrzyj do jego wątku)

Takze byle do przodu i wazne by Tobie się podobało a przynajmniej jest co robić w wolny czas
  
 
Żeby taki styl auta był ładny musisz wszystko zrobić z detalami, będzie dobrze zrobiony to będzie ładnie wyglądał.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Zawsze powtarzam: Ważne, żeby się właścicielowi podobało. Reszta to tylko opinie, sugestie i rady, które możesz wziąć pod uwagę, ale nie musisz.
Zawsze doceniam wkład pracy, nawet, jeśli to nie w moim guście, ale sam zderzak wiosny nie czyni, Jak pisza koledzy: dołóż resztę (progi, tył, może spojler, może maska...) i będzie git.