Witam serdecznie,
całkiem odmienne zdanie od przedmówcy mam na temat ww. warsztatu.
Po zakupie 12 letniego volvo, zauważyłem dziwną pracę silnika, pojechałem do ww. warsztatu (szeroko polecanego na forum volvo).
Zostałem w pełni profesjonalnie obsłużony, otrzymałem wielu odpowiedzi na pytania jakie sobie przygotowałem, sprawdzone i usunięte błędy komputerem i inne. I powiem szczerze, że obsługa na wysokim poziomie.
Z czystym sumieniem mogę polecić tego specjalistę, szczególnie w temacie silników diesla i pomp wtryskowych.
Jak się zorientowałem, to przykładowej pompy LUCAS jaką posiadam, nikt się nawet dotknąć nie chce
, no chyba, że jeśli zgodzę się na kilkutysięczną wymianę na nową pompę
.
Język techniczny, jakim posługuje się właściciel, Pan Marcin jest dla mnie, jako osoby mało znającej się na zasadzie pracy tych silników jest zrozumiały.
W moim przypadku nie było sytuacji, że zostało coś zrobione bez mojej wiedzy, dziwi mnie ww. użytkownika opis zdarzeń.
Zostałem mailem poinformowany o kosztach napraw, koniecznych wymianach końcówek wtrysków itd. ale przed jakimikolwiek naprawami/wymianami.
A ceny jakie są w MOTODIESEL, to wystarczy kogokolwiek zapytać, nie są wysokie a zbliżone do średnich/niskich.
Poprzednik chyba nie zdaje sobie sprawy z kosztów napraw tych silników, wtrysków.
Po pierwsze trzeba wszystko sprawdzić na odpowiednich urządzenich, mieć wiedzę, itd. a nie opierać się na cenach Pana Wacka z garażu, który coś poklupie, coś powie, coś wymyśli i powie 50zł i myślimy, że to jest specjalista, a prawda jest taka, że kija się zna, wciska nam kit ale w lepszy sposób a za krótki czas znowu mamy problem i zaś to samo poklupie, czyli doraźnie pomoże.
Pod moim podpisem podpisuję się w pełni, nic tu wymyślonego, kolorowego, ale z czystym sumieniem mogę polecić kolegom z dieslami polecić tego specjalistę, ale tym którym zależy na dokładnej diagnozie, ocenie, itd itd. Jeśli chcesz tanio i otrzymać info o niesprawnym silniku, że jest super i pojeżdzi 4 miliony kilometrów, to od razu jedź do Wacka za rogiem i jak coś poważnego się zepsuje to Ci powie, że się nie zna i trafisz potem w końcu cyklu do MOTODIESLA, ale siłą rzeczy wydasz parę tysięcy, bo padnie silnik/rozrząd czy coś gorszego, a osprzęt starych dieslów jest bardzo drogi.
W internecie nie zauważyłem innej negatywnej oceny, a zaś na forach specjalistycznych, opinia jest wzorowa, więc Pana ocena mojego zaufanego warsztatu jest albo kłamliwa, albo sobie coś Pan ubzdurał.
Pozdrawiam
Bogdan
[ wiadomość edytowana przez: bogdan_volvo dnia 2010-02-23 12:26:01 ]