dr_boom1 Sympatyk FEFK Escort VII 1.8 16V Świętochłowice | Witam , prosze Was o pomoc bo juz 5 razy rozbierałem zawieszenie i nie wiem co jest grane, mianowicie chodzi o to ze ciezko kreci sie kierownica a przy jej powrocie do jazdy na wprost sa takie skoki , rozebrałem zawieszenie i amortyzator po odpieciu ze zwrotnicy jak obracam go rekami to ciezko chodzi a własciwie to zgrzyta , wiec rozebrałem go całego i poduszka bardzo ciezko sie kreci , dodam ze jakies 8 miesiecy temu wymieniłem łozyska na oryginalne motorcrafta ,poduszki tez ale nie pamietam jakiej firmy i amortyzatory GH.Jak dokrece srube amora na maxa to poduszka w rekach ani drgnie jak nie dokrecam na maxa to potem sa stuki podczas jazdy .Nie mam juz pomysłow co sie stało ,czy mogły tak szybko pasc łozyska albo co? Poskładane jest w takiej kolejnosci amor,sprezyna,gorna jej podkładka , lozysko ,poduszka,potem miszeczka i sruba. |