Omega B = lipa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W moim najnowszym zakupie (B z x20xev) ogrzewania oczywiście brak, a kontrolka od silnika świeci się już 3 miesiąc z powodu EGR'a. Wczoraj obroty na jałówce skoczyły do 1700-1800 i tak nie odpuszczają cały czas. Dzisiaj odczytałem błędy... 21, 34, 47 i 71... Szkoda gadać. Oj tęsknie za moimi polskimi opelkami!

[ wiadomość edytowana przez: seni24fal dnia 2010-03-23 21:45:15 ]
  
 
w sumie to chyba nie ma powodow do zamartwien , przeciaz to nie nowe auto takie usterki zdazaja sie w kazdym aucie
co do ogrzewania sprawdz czy oba weze od nagrzewnicy sa ciepla moze poprostu zawotr trojdrozny masz padniety lub zle podpiete do niego podcisnienie
jesli chodzi o obroty to z bledow wynika ze czujnik polozenia przepustnicy ci szwankuje lub poprostu padl.
egr pewnie jest zasyfiony i trzeba tylko poczyscic.
  
 
Zmuszony jestem odkopac bo wlasnie wracam z plukanki nagrzewnicy i dalej lipa. Podlaczalem pod weza ogrodowego i darlem to octem to kretem i nic...
Zaworu trojdroznego poprostu nie ma. Weze ida prosto do nagrzewnicy. Moze to dlatego ze wersja skandynawska albo ktos juz dlubal ale normalnie go nie ma :/ Albo gdzies ktos schowal. Gdzie dokladnie byc powinien w x20xev ?
Jutro jeszcze plukanka octem, ale teraz z nim pojezdze cala sobote i jak nie to chyba decha w gore
Ostatnie podejzenie to pokretla od regulacji temperatury. Mozliwe to ?Jak je sprawdzic ?

Pozdrawiam
  
 
kretem aluminium ??
  
 
Cytat:
seni24fal pisze:
Omega B = lipa


Jaki mechanik taka omega...
  
 


..3 miesiące? U mnie nie świeciła się nigdy dłuzej jak kilka chwil.. Szokujesz kolego.. A jakie to polskie opelki masz na mysli? 126p ?
  
 
3 miesiące było w marcu
Przyzwyczaiłem się już. Teraz jakby zgasła bałbym się ze coś jest nie tak
W Polsce czeka zawsze niezawodny i wierny Senator B. Jedyny prawdziwy Opel...