Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2010-09-23 16:00:25 Nie jest normalny ale bardzo częsty w tych silnikach.
Pisania jest sporo ale ja bym najpierw skorzystał z wyszukiwarki bo jest kilka wątków dot. diesli i napisane co i jak zrobić żeby diesel lepiej palił w zimne dni. Cenne są uwagi Darcdomana. Jeżeli ci tak długo kręci to sprawdziłbym świece żarowe czy wszystkie sprawne, jak nie to polecam założyć świece z astry, są dłuższe.jak to zrobić napisał Darmcdoman razem z numerem świecy. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2010-09-23 17:55:40 Odwieczny problem ... zawsze na przełomie września i października pojawia się ten wątek (niejednokrotnie), a więc do rzeczy:
1.Sprawny aku - ale jeśli kręci jak szalony to jest ok. 2.Sprawny układ paliwowy - kręcisz ponad 5 sek przy sprawnym aku więc jest pierwszy winny. Paliwo cofnięte - kręcisz aż podpompuje i zaczyna palić. 3.Sprawne świece żarowe - objaw jw. kręci, kręci aż wymęczy odpali. 4.Sprawny silnik - niska kompresja - cięzkie odpalanie diesla - zwłaszcza na zimno. To 4 podstawowe problemy. Zacząłbym na początek od wymiany świec. Koszt niewielki, a tak czy inaczej, prędzej czy później Cię to czeka. |
pawcon Sympatyk FEFK opel vectra Grudziądz | 2010-09-23 20:50:16 panie w dieselku podstawa to dobre swiece i zmien filtr paliwa i powinno byc ok. |
Kaliber Sympatyk FEFK 2xEscort MkVII kombi ... Mikołajowice | 2010-09-24 15:01:14 Gdzie to pisze o tych świecach z astry
Ja nie mogę znaleść. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2010-09-24 15:42:37 Wiesz co sam nie mogę znaleść ale poczytaj wątki Darmcdomana. Wiele cennych uwag. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
Kaliber Sympatyk FEFK 2xEscort MkVII kombi ... Mikołajowice | 2010-09-24 17:12:26 To chyba to
klik U mnie jest inny problem po nocy (albo pierwszy raz w dzień) jak zapali to strasznie klekocze i nie wiem od czego to jest [ wiadomość edytowana przez: Konrad_kusior dnia 2010-09-24 17:14:27 ] |
Jarek77 Sympatyk FEFK Jastrzębie Zdrój | 2010-09-24 17:17:50 Wątek odnośnie świec z Astry
A odnośnie problemu zimnego silnika to tak jak pisze luckyboy ten typ tak ma. Instrukcja mówi: Silnik zimny Przekręcić kluczyk w stacyjce do położenia „II". Odczekać aż do zgaśnięcia lampki kontrolnej wstępnego podgrzewania silnika. Wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia i włączyć rozrusznik. Jeżeli silnik nie uruchomi się w ciągu 20 sekund, należy wyłączyć rozrusznik i po chwili ponowić próbę rozruchu. Silnik gorący Włączyć od razu rozrusznik. Jeżeli silnik nie uruchomi się w ciągu 20 sekund, należy wyłączyć rozrusznik i po chwili ponowić próbę rozruchu. Ponadto jeżeli masz pompę Lucasa to tym bardziej dłużej trzeba kręcić bo to wynika z budowy pompy. |
Bartek19031987 Sympatyk FEFK Ford Escort Strzegom | 2010-09-24 19:08:17 Dziękuję za Wasze wypowiedzisilnik i tak chciałbym sprawdzić w jakim stanie jeszcze klekocze
Jarek77 wykorzystam Twój instruktarz jutro rano i zobaczymy jak będzie |
Jarek77 Sympatyk FEFK Jastrzębie Zdrój | 2010-09-24 19:35:42 Nie wiem czy już wyczytałeś w wątkach ale jest jeden sposób. (jak u mnie skuteczny).
1. Po przekręceniu kluczyka nie grzej świec tylko od razu kręć rozrusznikiem od 1-2 sekund. 2. Cofnij kluczyk. 3. Odpal auto zgodnie z instrukcją obsługi czyli włącz grzenie świec odczekaj kilka sekund lub do cyknięcia przekaźnika świec i zakręć rozrusznikiem powinien odpalić prawie że od strzała. Napisz czy pomogło |
Bartek19031987 Sympatyk FEFK Ford Escort Strzegom | 2010-09-25 12:22:48 No i zastosowałem Jarku dziś rano Twój sposób zapłonu i zagadał prawie od razu |
kev Escort kombi Rzeszów | 2010-10-27 15:33:03 Witam
Ja mam podobny problem. Zawsze pierwsze odpalenie po kilkugodzinnej przerwie trwa długo. Autko jakby się dławiło, jakby rozrusznik nie dostawał wystarczająco dużego kopa - aż kontrolki przygasają. Słyszałem, że winny może być akumulator, więc porządnie go naładowałem, ale nie pomogło. Czy może być po prostu zużyty i ładowanie mu nie pomoże? Czy wina może leżeć po stronie rozrusznika, jeśli nie słychac anormalnych dźwięków)? Chociaż kręci tak mozolnie jakby z trudem? świece były niedawno zmieniane. Czy winny może być filtr paliwa (dawno nie zmieniany)? Z góry dziękuję za pomoc |
kupiec Sympatyk FEFK cabrio tychy | 2010-10-30 13:16:45 Jedź do sklepu gdzie sprzedają akumulatory i poproś o sprawdzenie twojego akumulatora. Umie ta usługa kosztuje 5 zł.
Sprawdzą czy masz odpowiedni prąd rozruchowy, ja też tak miałem że akum ładowałem całą noc a i tak była kapa rano, okazało się że miał już za mały prąd rozruchowy. Może też pada rozrusznik ( jak u mnie ) |
RYBA23 FORD ESCORT Kłodzko | 2010-10-30 13:34:22 No to jak moge to zadam podobne pytanie. Zetec 1600 16V 98 rok jak zimnny ciezko pali wystarczy ze chwile pochodzi jakies 10 sekund i juz bedzie odpalal bez problemu ostygnie i znow trzeba kercic dodam ze jak odpali to chwile rzuca silnikiem lekka przygazowka i jest git. Swiece nowe diagnostyka zrobiona 0 blędow, wszystkie zlacza sprawdzone. Jezeli ktos miał podobny problem to proszę o jakaś podpowiedź bo juz sam nie wiem gdzie moze byc przyczyna. Z góry dzieki! |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2010-10-30 16:29:38 a kable wn masz te same od nowosci? |
RYBA23 FORD ESCORT Kłodzko | 2010-10-30 18:59:13 wszystko jest sprawdzone mechanik mowi ze moze czujnik temperatury silnika chociaż na blendów nie stwierdzono. |
kev Escort kombi Rzeszów | 2010-11-03 20:21:11
I wszystko jasne. Naprawa rozrusznika za 160 zł i autko odpala jak burza |