Zgubione klucze Toyota Previa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów . Mam problem z moim samochodem . To jest Toyota Previa 2002 r .2.0 D4D .Kupiłem autko z uszkodzonym silnikiem zamierzam wymienić motor ale to póżniej .Teraz jest kłopot z immo ,ponieważ nie ma kluczyków od auta , zakupiłem komplet z innej :używana stacyjka z kluczykiem i pętlą oraz ecu silnika .Zrobiłem tak bo mi się spieszy i nie chciałem wysyłać stacyjki i komputera w celu dorobienia kluczyka z zagranicy ,dodam ze nie jestem w Polsce ,auto stoi za granicą .Po zainstalowaniu części miga kontrolka kluczyka na desce - auto nie zapala , centralny nie działa ,co mam robić ? Może ktoś pomoże ?
  
 
A jak wypniesz wszystkie wtyczki z komputera silnika to dioda gasnie?
  
 
wypiołem ecu immo puszkę niema juz kontrolki ale i tak nie pali
  
 
Cytat:
2013-01-26 15:28:40, greg10 pisze:
wypiołem ecu immo puszkę niema juz kontrolki ale i tak nie pali


No bo nie zapali ..
Miales tylko wypiac kostki z komputera silnika tego za schowkiem pasazera i jezeli dioda przestanie mrugac tzn ze immo jest w komputerze silnika, a jezeli nie przestanie to jest osobny komputer immobilizera i zdaje sie ze tak jest w Previi ale niemam pewnosci.
Wiec co w koncu wypiales i gdzie to jest zamontowane?
  
 
[quote]
2013-01-26 16:01:36, Bigelektron pisze:
No bo nie zapali .. Miales tylko wypiac kostki z komputera silnika tego za schowkiem pasazera i jezeli dioda przestanie mrugac tzn ze immo jest w komputerze silnika, a jezeli nie przestanie to jest osobny komputer immobilizera i zdaje sie ze tak jest w Previi ale niemam pewnosci. Wiec co w koncu wypiales i gdzie to jest zamontowane?
[/quote
wypiolem wtyczkę z puszki o nazwie : ecu ,immobilizer itd. wpiołem kompa i cztery wtyczki do niego ,nie ma juz kontrolki immo na desce , nie odpala
  
 
Cytat:
2013-01-26 17:57:37, greg10 pisze:
[quote] 2013-01-26 16:01:36, Bigelektron pisze: No bo nie zapali .. Miales tylko wypiac kostki z komputera silnika tego za schowkiem pasazera i jezeli dioda przestanie mrugac tzn ze immo jest w komputerze silnika, a jezeli nie przestanie to jest osobny komputer immobilizera i zdaje sie ze tak jest w Previi ale niemam pewnosci. Wiec co w koncu wypiales i gdzie to jest zamontowane? [/quote wypiolem wtyczkę z puszki o nazwie : ecu ,immobilizer itd. wpiołem kompa i cztery wtyczki do niego ,nie ma juz kontrolki immo na desce , nie odpala


Czyli twoj uklad sklada sie z klucza ,petli ze wzmacniaczem ,komputera immo i komputera silnika.
No to reasumujac kupiles klucz petle ze wzmacniaczem komputer silnika a nie bylo w tym zestawie komputera immo.Czyli nie kupiles klucza sparowanego z komputerem immobilizera???Czyli jestes dalej w lesie.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2013-01-26 18:52:30 ]
  
 
Cytat:
2013-01-26 18:50:12, Bigelektron pisze:
Czyli twoj uklad sklada sie z klucza ,petli ze wzmacniaczem ,komputera immo i komputera silnika. No to reasumujac kupiles klucz petle ze wzmacniaczem komputer silnika a nie bylo w tym zestawie komputera immo.Czyli nie kupiles klucza sparowanego z komputerem immobilizera???Czyli jestes dalej w lesie. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2013-01-26 18:52:30 ]


zamówilem resztę od kompletu niedługo przyjdzie pocztą z polandu
  
 
Cytat:
2013-01-27 16:30:55, greg10 pisze:
zamówilem resztę od kompletu niedługo przyjdzie pocztą z polandu


No to powinno zatrybic ...jakby ci zapalal na sekunde i gasl to daj znac trzebabedzie prawdopodobnie zrobic synchronizacje immo z kompem silnika.
  
 
No i dalej jestem w lesie .Dostałem immobilizer do kompletu ale na nic to wszystko !Po włożeniu kluczyka w stacyjkę dioda security nadal miga na czerwono ,POMOCY ktokolwiek może pomóc Jak ominąć to szaleństwo?
  
 
Cytat:
2013-02-07 01:01:18, greg10 pisze:
No i dalej jestem w lesie .Dostałem immobilizer do kompletu ale na nic to wszystko !Po włożeniu kluczyka w stacyjkę dioda security nadal miga na czerwono ,POMOCY ktokolwiek może pomóc Jak ominąć to szaleństwo?


A petla wkolo stacyjki podlaczona do wlasciwej wtyczki?
?Albo masz nie do kompletu ten klucz albo immo , albo spalony bezpiecznik ...posprawdzaj zwlaszcza te 7,5 amperowe w kabinie kierowcy.Wklej zdjecia tego co zamontowales?
  
 
Cytat:
2013-02-07 02:09:45, Bigelektron pisze:
A petla wkolo stacyjki podlaczona do wlasciwej wtyczki? ?Albo masz nie do kompletu ten klucz albo immo , albo spalony bezpiecznik ...posprawdzaj zwlaszcza te 7,5 amperowe w kabinie kierowcy.Wklej zdjecia tego co zamontowales?


Czy za pomocą toyota inteligent taester 1 lub 2 można zrobić tosamo co gość na filmiku ? http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=QSHGbTfo1m0&feature=endscreen
  
 
Cytat:
2013-02-09 23:02:55, greg10 pisze:
Czy za pomocą toyota inteligent taester 1 lub 2 można zrobić tosamo co gość na filmiku ? http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=QSHGbTfo1m0&feature=endscreen


Niestety testery Toyoty nie wejda w procedure bez zakodowanego Mastera w stacyjce.
Ja potrafie zresetowac takie immo ale musze miec samochod na miejscu i troche mi schodzi czasu.
Wylutowuje kosc pamieci wkladam do programatora i kasuje pamiec po polowce az trafie na klucze wtedy uzupelniam to co skasowalem niepotrzebnie i kasuje tylko klucze i mam immo w stanie fabrycznym w trybie auto registeering czyli przyjmuje 3 pierwsze klucze i zamyka procedure.Od tej pory nastepne kodowania czy kasowania mozna robic juz testerem Toyoty.
W kazdej pamieci klucze sa inaczej zapisane dlatego jest to troche czasochlonne.
  
 
Cytat:
2013-01-21 23:13:12, Bigelektron pisze:
A jak wypniesz wszystkie wtyczki z komputera silnika to dioda gasnie?



kolego Porpsze o nr tel na pw mam sprawe w sprawie autka